Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Melanie Lam over Sims 3 Luxe (vertaling)

Afbeelding
Vertaling van het interview op Simfans door Xelles en Snateraar.

Melanie Lam, de De Sims 3 producer beantwoordt vragen over De Sims 3 Luxe Accessoires.

SimFans.de:
De Sims 3 Luxe Accessoires komt uit in februari 2010. Waarom kozen jullie dit thema voor het eerste accessoires-pakket? Wat was de beslissende factor?

Melanie Lam:
We luisteren altijd naar de community en proberen ze te geven waar ze om vragen.
Door ons onderzoek vonden we uit dat de spelers van het concept van hoogtechnologische elektronica, gadgets en luxe spullen leuk vonden voor hun Sims.
Onze spelers zelf houden behoorlijk van technologie, dus dit was iets wat veel spelers zou kunnen trekken.

SimFans.de:
In vergelijking met de officiele De Sims 3 Store - De 60 nieuwe objecten zijn veel goedkoper dan 60 objecten uit de Store. Wat is de reden voor dat verschil?

Melanie Lam:
De Store is een nieuwere manier voor ons om de community met individuele objecten te bereiken, zoals feestdag-objecten en sets. Met de Store, kunnen spelers hun eigen collectie voorwerpen samestellen voordat ze het kopen.
Hoewel, het ontwerp van een accessoires-pakket is zo gemaakt dat het de spelers unieke vaardigheden zoals een unieke opstelling en een verhaal vertellen een zetje geeft
In dit geval is de opstelling een moderne, luxe ruimte.
Het zou een verhaal over een hippe musicus of over een ontwerper kunnen zijn.
We hebben 40 objecten en 20 Sim outfits bij elkaar gezet die bij het thema passen.
De prijs varieert niet zo erg van de Store omdat we kortingen geven bij het kopen van sets.

SimFans.de:
Waarom kozen jullie ervoor om een accessoires-pakket naast de store uit te geven?

Melanie Lam:
Zoals ik al eerder zei, houden we ervan om onze spelers op verschillende manieren te bereiken.
Sommige spelers houden ervan om een nieuw product in een set te krijgen; anderen houden er van om online te gaan winkelen en bepaalde objecten er uit te pikken.


SimFans.de:
Als een speciaal 10e verjaardags-cadeau, heeft dit pakket ook drie geconverteerde objecten uit de De Sims en De Sims 2-spellen.
De fans worden hier erg opgewonden van.De Sims 2 Accessoires-pakketten hebben normaal gesproken alleen nieuwe objecten en geen nieuwe functies.
Heeft bv. het hartvormige trillende bed de nieuwe functie om te trillen? Zijn er ook andere nieuwe functies?


Melanie Lam:
Ja, natuurlijk.Het hartvormige bed is een Sims-klassieker en daarom zal er een optie zijn 'Zet trillen aan' zijn als je Sim aan het relaxen is op het bed. Sims worden misschien misselijk als ze het bed te lang gebruiken, en er is ook een ander verrassend gevolg als je het bed gebruikt.Hier zeg ik verder niks over, dat mogen de spelers zelf uitvogelen.

SimFans.de:
Het accessoires-pakket heeft nieuwe kleding. Zijn er ook nieuwe patronen?


Melanie Lam:
Er zijn 5 nieuwe patronen die bij het Luxe Accessoires-thema passen.We hebben deze patronen voor iedereen beschikbaar gemaakt door een spelupdate.

SimFans.de:
Zullen er ook nieuwe haarstijlen, accessoires of andere dingen bij zitten?

Melanie Lam:
We hebben 5 nieuwe opwindende haarstijlen voor de moderne nieuwe kleding voor je sims.
Ik houd vooral van de nieuwe mannelijke haarstijlen in het pakket, waarvan er sommige zijn geinspireerd door de iconische haarstijlen van beroemdheden.

SimFans.de:
Over welk object ben je heel erg trots?Welke vind je het leukst?

Melanie Lam:
Ik vind onze moderne tredmolen die van glas lijkt te zijn gemaakt het leukst. Hoewel dat echt niet zou kunnen!
Het zal wel gemaakt zijn van een bepaald flexibel, futuristisch materiaal.
Mijn andere favorieten zijn het creëren van een entertainmentcentrum van twee passende boekenkasten en een TV.

SimFans.de:
Zullen we de mogelijkheid krijgen om enkele objecten uit het nieuwe pakket in de Store te kopen?

Melanie Lam:
De objecten zijn exclusief voor De Sims 3 Luxe Accessoires.

SimFans.de:
Is er nog iets wat je wilt zeggen, vooral tegen de Duitse fans?

Melanie Lam:
We hopen dat onze fans het leuk vinden om fantastische moderne ruimtes te maken met dit pakket.
Hun Sims zullen zo cool mogelijk zijn met hun nieuwe gadgets.

SimFans.de:
Heel erg bedankt!
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Melanie Lam over Sims 3 Luxe (vertaling)

tessiegril schreef:als er geen bubbelbad in zit ga ik huilen zeker als je in dat lichtgevende bad ojaa kunt doen
geeft vast een zakdoekje: maar wees niet treurig: er komen nog zat packs en uitbreidingen. Daar zit vast ooit wel een bubbelbad in.
Afbeelding
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Melanie Lam over Sims 3 Luxe (vertaling)

Inderdaad, iedereen zei: er is een bubbelbad. ik: waar? zij: moet je zeep kopen voor in bad.

Dat is toch geen bubbelbad. Ik hoop dat ze met een filmpje komen (net zo een als bij WA ofzo), daar zie je namelijk altijd veel nieuwe voorwerpen. :smile
Klaas
Mest analist Mest analist
Berichten:
616
Lid geworden op:
di 22 sep 2009, 16:42

Re: Melanie Lam over Sims 3 Luxe (vertaling)

Ik vind één baby al lastig. Ik had een keer twee peuters (tweeling), een baby en een kind! Nou mensen dat is echt stom. En dan was ze weer zwanger. (Haar levenswens.)

Bij de Sims 1 gingen ze toch naakt in het bed liggen. Hier gaan ze er gewoon met kleren opliggen :angry
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Melanie Lam over Sims 3 Luxe (vertaling)

Klaas schreef:Ik vind één baby al lastig. Ik had een keer twee peuters (tweeling), een baby en een kind! Nou mensen dat is echt stom. En dan was ze weer zwanger. (Haar levenswens.)

Bij de Sims 1 gingen ze toch naakt in het bed liggen. Hier gaan ze er gewoon met kleren opliggen :angry
Naakt, met blurblokjes neem ik toch aan net als bij het uit de kleren in de sims 2 studentenleven. En in de sims 2 haddenze na het o ja ondergoed aan.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie