Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

CAW werkt na update game niet meer... Iemand een idee?

*Zucht* Ik hád een perfect werkende Creer een wereld programma, nu wilde ik gisteren even wat opzoeken in Sims3, moest ik een update doen van het geheel. Geen probleem, dat deed ik dus. Vandaag wil ik verder gaan met een wereld waar ik aan bezig was en ook bij Creer een wereld tool kreeg ik een melding.
Inderdaad... Het was de gevreesde "Je versie van Creer een Wereld tool is niet compatibale met de Sims3 spelen die je op het ogenblik hebt geïnstalleerd..." enzovoort.
Ik dus gedaan wat me daar aanbevolen werd (achteraf heel dom want ik wist dat ik mogelijk nu niet meer een functionerende CAW zou hebben...) en jawel... Hij doet niets meer.

Moet ik nu echt weer al mijn spellen verwijderen en dan opnieuw alles installeren? Ik hoop het echt niet want zo kom ik dus nooit verder als dat bij elke update zo gaat. Iemand die me kan helpen?
Ik zou het heel erg waarderen.

Bedankt!
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: CAW werkt na update game niet meer... Iemand een idee?

Je moet alleen CAW opnieuw installeren als het goed is, hij moet telkens opnieuw geïnstalleerd worden als je game een update heeft gedraaid.
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: CAW werkt na update game niet meer... Iemand een idee?

Ik heb inderdaad CAW opnieuw opgehaald maar blijf dus nu het incompatable bericht krijgen, waar ik dus best behoorlijk van baal want ik was lekker op dreef met een wereld en kan dus nu niet verder ermee.

@ Snateraar: Ik vind het vreemd dat het na al deze tijd nog altijd een beta versie is. Nou komen ze zo goed met andere uitbreidingen maar de creer een wereld tool hebben ze nog altijd niet open gezet naar een goed gebruiksvriendelijk ongecompliceerde functie, best jammer.

Weergave- en sorteeropties