Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

11 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: JordyWorld (Naam onder voorbehoud) plaatjes!

Volgens mij zijn die wegen in jou wereld nou niet bepaald veilig om op te rijden? :blink

Op de berg ligt de weg er vrij scheef op en zal het mij niks verbazen als de auto's daar gewoon omvallen en van de berg afrollen.. en bij het meer verdwijnt er opeens een weghelft het meer in.. hmm denk dat je eerst een ministerie van verkeer en waterstaat aan moet stellen. :tongue

Maar voor de rest, ga zo door! :thumbsup
Afbeelding
Gebruikersavatar
jordoosims
Mest analist Mest analist
Berichten:
597
Lid geworden op:
zo 20 sep 2009, 17:59

Re: JordyWorld (Naam onder voorbehoud) plaatjes!

Door kerstcadeautjes & een tas die gestolen is (met 50 euro aan aankopen) geen tijd gehad om aan mijn wereld te werken.
Ik sta open voor suggesties om wat ik TOE kan voegen.
Ik heb een filmpje van hoe V1 (van de laatste screens) eruitzag, incl. een fout die ik moet verbeteren.

http://www.youtube.com/watch?v=PF9aMpG9nxM
Ik ben een jongen =)
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: JordyWorld (Naam onder voorbehoud) plaatjes!

Ziet er al goed uit hoor :thumbsup
Alleen de wegen hebben nog wat werk nodig. Ik denk dat je dat het beste kan doen door op dat tab naast de tab van wegen maken kruispunt enzo te klikken van de 3 een 1 maken bij de breedte. en dan voor de voor wegen gladder maken kiezen (is al standaard) en dan op de wegen klikken :wink

Misschien is het leuk om nog een waterval toe te voegen. Dat kan je doen bij effecten :wink
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: JordyWorld (Naam onder voorbehoud) plaatjes!

Ik zie nou pas dat die tool ook echt Nederlands is :P
Misschien in de toekomst eens proberen. Maar kan zelf verder geen dingen maken buiten die tool om met 3D-Programma's ofzo. Dat lijkt me toch leuker en fijner als je dat ook kan. Om het allemaal NET wat mooier te maken.

(Heb wel ooit een zelfcursus ((o.a. Via youtube)) voorSketchup en Blender3D gedaan maar weet niet of je die kan gebruiken bij het maken van objecten voor zo'n wereld)

Weergave- en sorteeropties