Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

34 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: hoe ziet jou wereld er nu uit?

Dankzij de uitleg filmpjes die op deze site stonden snap ik eindelijk iets van de wereldtool en ben ik gister aan de slag gegaan.Er moet natuurlijk nog heel wat gebeuren eer hij af is maar tot nu toe ben ik redelijk tevreden.

Alleen nog 1 vraag.De openbare gebouwen kon ik in wereldtool niet veranderen.Kan ik dat straks wel doen in het spel ?

Dit heb ik tot nu toe :-D


Afbeelding
Gebruikersavatar
Bloos6
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
280
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 21:45

Re: hoe ziet jou wereld er nu uit?

djon black schreef::lol grappige wereld lekker veel bergen komen er ook nog huizen enzo in de bergen?

En voor joun vraag volgens mij wel maar ik snap het niet helemaal wat je bedoeld

Dank je :d Ik hou wel van bergen dus wil ik ze ook op mijn eiland hebben.En als het me lukt wil ik ook huizen in de bergen maken.

Ik bedoel met die vraag : Als je gaat bouwen in wereld tool op een openbare kavel dan kun je daar alleen de gebouwen neerzetten die in het spel zitten.Ik wou de muren veranderen van alle gebouwen maar als ik op dat palletje klik dan kan ik dat niet.
Als ik nu ( als mijn wereld klaar is en hem in mijn sims spel zet ) wel die muren veranderen ?
Ik wil het eiland een beetje in dezelfde stijl houden en daar passen die nette gebouwen niet echt in :crying
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: hoe ziet jou wereld er nu uit?

Ziet er goed uit!
hier komt een voorproefje van een wereld waarin ik de 10G legacy ga spelen...
Afbeelding

Afbeelding
\/ deels schroothoop, deels veel te oud tankstation.

Laatst gewijzigd door Mastvlag op di 16 feb 2010, 16:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: hoe ziet jou wereld er nu uit?

Waar heb je die trailis vandaan?(Ik weet dat ik trailis verkeerd schrijf!)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: hoe ziet jou wereld er nu uit?

Hoe maak je een foto in CAW?



Ok. Ik weet genoeg, nu even CAW opstarten beginnen.
Kan je trouwens ook een vakantie bestemming maken?

V

Laatst gewijzigd door Simmielove op ma 22 feb 2010, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie