Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

34 berichten • Pagina 1 van 2

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

hoe ziet jou wereld er nu uit?

zoals de titel zegt: hoe ziet jou wereld er nu uit? kun je hier plaatsten je kunt hier dus foto's plaatsten van hoe jou wereld er nu uitziet

Afbeelding
deze buurt/wereld heet nu nog Founten, ik wist nog geen goede naam, weet iemand een leuke naam vermeld het A.U.B. hier voor een geschikte naam voor deze wereld, maar to the point, wat vinden jullie er nu al van???

en hoe ziet jou wereld er nu uit?
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: hoe ziet jou wereld er nu uit?

De blauwe randjes zie je allen in CaW, ingame ziet het er gewoon uit als de standaard buurten. :wink
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: hoe ziet jou wereld er nu uit?

Ik ben heel voorzichtig begonnen met een buurt om een 10G legacy in te gaan spelen. Maar die buurt zal ook zeker voor anderen leuk worden. Hier een plaatje van het eerste stukje waar ik mee bezig ben:
Afbeelding
Na wat puzzelen heb ik de brug in elk geval werkend. En het kavel op de rotspunt heb ik als "monumentale tombe' aangemerkt. Hier wil ik een kasteelruïne plaatsen. Het verhaaltje erachter: het was het kasteel van de gebroeders Borromori, die de omgeving jarenlang terroriseerden. Volgens de overlevering hebben zij vele gangen en kamers in de rotspunt uitgehakt, maar niemand heeft die tot nu toe gevonden. Dat wordt dus nog heel wat bouwen voor mij.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: hoe ziet jou wereld er nu uit?

ziet er goed uit wim! :biggrin
oh, dat heb ik al gezegd... :laugh
Afbeelding
zelf ben ik ook bezig met een buurt voor een legacy.
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: hoe ziet jou wereld er nu uit?

Ik vind het zelf ook een mooie wereld :biggrin. Al sinds de release ben ik hier al mee bezig. Eigenlijk is die wereld al klaar :thumbup. Alle openbare gebouwen(rabbitholes) staan al in die wereld.

Er zijn ong. 70 woonkavels en ong. 20 openbare kavels. Genoeg bouwruimte dus!

Ik ben nu vooral bezig met de details en wat huizen. En ik ga natuurlijk bugs oplossen. Misschien zet ik binnenkort de wereld nog wel op de uitwisseling.

Maar nu ga ik eerst oud&nieuw vieren. Gelukkig nieuwjaar allemaal! :thumbsup
Afbeelding
plykier1
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
165
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:27

Re: hoe ziet jou wereld er nu uit?

Mijn wereld is nu trouwens klaar. Ik moet alleen een site vinden waar ik kan uploaden aangezien ik met mijn startprogramma om een of andere reden geen werelden kan uploaden.

EDIT:Inmiddels heb ik de wereld al geüpload. Je kan de downloadlink, een beschrijving en wat meer plaatjes in dit topic vinden:
viewtopic.php?f=46&t=1090

Laatst gewijzigd door plykier1 op do 07 jan 2010, 17:21, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie