Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

LadyLike
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 09 mei 2012, 15:02

Sims 3 CAW

Beste sims fans!

Ik heb nog niet echt ergens een topic voor mijn onderwerp gewonden dus plaats ik hem maar hier.

Ik vind het erg leuk om in een zelf gemaakte wereld te spelen. Nu heb ik alleen het volgende probleem, Ik kan er helemaal niks van! haha

Nu ben ik dus op zoek naar mensen die er wel wat van kunnen en misschien hun .world file voor caw online willen zetten zodat mensen zoals ik ook in een leuke "eigen" gemaakte wereld kunnen spelen.

Bedankt!
LadyLike
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
wo 09 mei 2012, 15:02

Re: Sims 3 CAW

Bassie99 schreef:Je kan op internet dat soort dingen ook vinden. Gewoon bij google opzoeken
Heb ik geprobeerd maar vind alleen de hightmaps van de bestaande sims worlds verder kan ik niet echt wat vinden..
Nikjuh88
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 26 jun 2012, 00:50

Re: Sims 3 CAW

Ik heb een probleem. Het maken van een wereld is me eigenlijk nog vrij goed afgegaan het lijkt moeilijker als het is! Maar nu kom ik aan op het volgende probleem! Ik heb een hoop kavels gemaakt zowel woon als openbare en ook daadwerkelijk al huizen en openbare plaatsen erop gezet zonder enig probleem! Maar een gemeentehuis, ziekenhuis, stadion etc kan je niet plaatsen. Dus ik dacht dan hoef ik alleen maar in de tool zelf in te stellen dat die kavel een gemeentehuis, ziekenhuis, stadion is etc...
maar nee helaas!Nadat ik de wereld geexporteerd heb en geinstalleerd in mijn game werkte het niet iemand een idee hoe ik wel een gemeentehuis, ziekenhuis, stadion etc toe kan voegen in mijn spel?
Nikjuh88
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 26 jun 2012, 00:50

Re: Sims 3 CAW

Imme schreef:Je moet eerst de kavel als openbaar maken. Dan kun je erop bouwen als je in het spel bent. Dus net zoals je bij de gewone huizen hebt gedaan. Dan heb je bij de bouwdingen (muren enz) een ander icoontje ertussen staan met de openbare gebouwen. Daar kan je het gemeentehuis vinden.

Is dat als je de wereld al hebt geexporteerd of in de wereldtool?
Nikjuh88
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 26 jun 2012, 00:50

Re: Sims 3 CAW

Imme schreef:Dat kan in de Wereldtool ;)
Heel erg bedankt!! Het werkt allemaal! Ik ben er erg blij mee omdat ik al best een tijd aan de wereld gewerkt had! :thumbup

Weergave- en sorteeropties