Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

51 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Officiële tutorial voor Sims 3 Creëer een Wereld

Claudia schreef:De nieuwste patch, die ervoor zorgt dat je geen cc meer kan gebruiken in je spel :sad
en welke patch is dat bij mij sims 3 als ik opstart staat er versie:2.0.86.002002
en als ik create worlds op start zegt ie: de versie van sims 3 create a world-beta komt niet ovreheen met de versie van de sims 3. Voer een patch uit om door te gaan. :confused

Help me!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Claudia
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
494
Lid geworden op:
vr 21 aug 2009, 11:52

Re: Officiële tutorial voor Sims 3 Creëer een Wereld

djon black schreef:
Claudia schreef:De nieuwste patch, die ervoor zorgt dat je geen cc meer kan gebruiken in je spel :sad
en welke patch is dat bij mij sims 3 als ik opstart staat er versie:2.0.86.002002
en als ik create worlds op start zegt ie: de versie van sims 3 create a world-beta komt niet ovreheen met de versie van de sims 3. Voer een patch uit om door te gaan. :confused

Help me!
Het is de update 2.3.33.003002
Als ik jou was zou ik hem niet downloaden. Dan kan je dus ook niet Create A World gebruiken, maar het is beter om te wachten voor een verbeterde patch. Want anders loop je het risico om misschien je families kwijt te raken, of zelf het spel niet meer te kunnen spelen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Officiële tutorial voor Sims 3 Creëer een Wereld

Ik heb hem net geïnstalleerd en ga hem nu uittesten :twisted:
Dan maar even geen cc in m'n spel. :lol
Wel heb ik ik s3 en s3wa helemaal vanaf gegooid en vervolgens er weer op, had ik gewoon even zin in.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Officiële tutorial voor Sims 3 Creëer een Wereld

Claudia schreef:
djon black schreef:
Claudia schreef:De nieuwste patch, die ervoor zorgt dat je geen cc meer kan gebruiken in je spel :sad
en welke patch is dat bij mij sims 3 als ik opstart staat er versie:2.0.86.002002
en als ik create worlds op start zegt ie: de versie van sims 3 create a world-beta komt niet ovreheen met de versie van de sims 3. Voer een patch uit om door te gaan. :confused

Help me!
Het is de update 2.3.33.003002
Als ik jou was zou ik hem niet downloaden. Dan kan je dus ook niet Create A World gebruiken, maar het is beter om te wachten voor een verbeterde patch. Want anders loop je het risico om misschien je families kwijt te raken, of zelf het spel niet meer te kunnen spelen!

Ow oke ik heb vaker geprobeerd te downloaden van patches maar elke keer zeiden ze dat het weer niet gelukt was.
Wel jammer had me zo verhuigd op me eigen buurt en hoe komt het dat jullie t wel kunnen doen en ik weer niet
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Officiële tutorial voor Sims 3 Creëer een Wereld

Claudia schreef:Misschien is je EA download manager niet goed? Misschien kun je die opnieuw installeren. Altijd het proberen waard ;)
Ja oke, maar toch vind ik het jammer dat een nieuwe patch :thumbsup weer is iets helemaal niet goeds met zich meebrengt :cursing :crying
Maar ja probeer het later wel met een nieuwe patch
Afbeelding
Gebruikersavatar
charlotte
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3975
Lid geworden op:
za 04 jul 2009, 12:12

Re: Officiële tutorial voor Sims 3 Creëer een Wereld

Claudia schreef:De nieuwste patch, die ervoor zorgt dat je geen cc meer kan gebruiken in
je spel :sad
Daar heb ik dus geen last van he? Ik heb al mij c.c's nog. En verder hreb ik met de patch geen enkel probleem ook de families ben ik niet kwijt. Bij mij ids er echt niks aan de hand hoor met de patch. Het icoontje om te kunnen shopen in de store staat er als je in de koop of bouwmodus komt en je krijgt de optie lijst met downloads weergeven onder die drie puntjes waar je ook op klikt om je spel op te slaan en naar stadbewerken te gaan.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie