Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

51 berichten • Pagina 2 van 3

Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Officiële tutorial voor Sims 3 Creëer een Wereld

Volgens mij kan dat alleen in het begin als je een hoogtemap moet gaan kiezen. Voor die hoogtemappen staat namelijk: large, medium, smal of tiny. Verder is er (naar mijn weten) geen mogelijkheid om de grote uit te breiden. Ook moet de grote van de hoogte mappen een bepaalde grote hebben bv 1024x1024.

Wat je evt wel kan doen is je hoogte map exporteren en deze dan in een fotobewerkingsprogramma op een grotere hoogtemap plakken. Alleen wegen en kavels worden zo niet meegenomen dacht ik.
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Officiële tutorial voor Sims 3 Creëer een Wereld

Ze staan er inderdaad niet tussen.
Ik denk dat als je voor openbaar kiest en bijvoorbeeld het brave burgers pakhuis er neerzet, dat het spel dat dan gewoon herkent. De reden dat sommige werkplaatsen er wel staan is omdat er bepaalde acties aan de kavel vastzitten. Bij het gemeentehuis is dat, dat je daar een opstand kan hebben (zelf nog nooit gehad). En bij de andere zullen het ook wel van dit soort dingen zijn :wink
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
jo-oost
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
185
Lid geworden op:
za 01 aug 2009, 21:32

Re: Officiële tutorial voor Sims 3 Creëer een Wereld

UHm als ik me niet vergis.

Als je CAW opent staat er links boven ook die normale werkbalk met dingen zoals Bestand ( war je kan opslaan etc. )Daar staat toch ook uploaden.

Anders moet je even wachten. De werelden pagina op de sims 3 heeft ook problemen. Hij kon hm een tijdje niet openen.

Weergave- en sorteeropties