Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

29 berichten • Pagina 2 van 2

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creat-A-World HET IS ER NU

Ik ga eerst nog mijn BMD huis afmaken voordat ik deze ga downloaden en uitproberen. Dat huis is nagenoeg af, heb de foto's al gemaakt, alleen de presentatie en export nog. Wil zeker zijn dat er niets misgaat voordat ik patch :biggrin

En dat het niet eenvoudig zou zijn, daarvoor heeft men al diverse keren gewaarschuwd. Eerst een paar dagen nodig om de tool een beetje te leren kennen, maar dan ...
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creat-A-World HET IS ER NU

Ja, maar had in een ander topic al wel gezegd dat ik niet verwacht snel een buurt klaar te hebben ... ik houd nogal van details. En dan de kavels ook nog van huizen voorzien; en misschien nog een paar bewoond ook (met van die niet-modepop-achtige sims). Nee, ik denk dat mijn eerste buurt misschien wel juni wordt :) Zeker als ik naar de screenshots kijk ... ze kunnen zo mooi worden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Creat-A-World HET IS ER NU

Gelijk heb je: neem je tijd. Er zal vast al wel een boel snel online komen van mindere kwaliteit en je hebt een naam hoog te houden als goede bouwer dus laat je niet gek maken.

Al willen we allemaal wel snel wat zien :lol
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creat-A-World HET IS ER NU

Ook mijn idee Hiki. Ik kan natuurlijk altijd starten met een buurtje van 1x1 kavel ... daar heb ik al wat ervaring mee :lol

Maar serieus. Ik heb mijn studie ook nog .. en daarbij geen kerstvakantiue. Nee, laat anderen maar gewoon hun gang gaan. Ik houd mijn eigen tempo wel aan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Creat-A-World HET IS ER NU

hiki schreef:Er zal vast al wel een boel snel online komen van mindere kwaliteit ...
Ik weet niet of je al gekeken hebt, maar jij hebt voorspellende gaven. Het merendeel ziet er in mijn ogen niet echt uit, enkele uitzonderingen daargelaten.
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie