Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

55 berichten • Pagina 1 van 3

Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

ik heb het, effe geprobeerd, veels te moeilijk, heb sims 3 verwijderd en sims 3 WA en ga opnieuw installeren, ik vind het gewoon iets voor iemand die er iets van snapt en technisch is, nee is niks voor mij ik hou het wel bij de oude vertrouwde Sunset Valley, die CAW is flut maar die patch is flutter, nee ik hou het wel normaal met downloads maar normaal

als het van mij een cijfer kreeg was het maar een mager 6-je, +punt het is heel mooi
-punt: het is te ingewikkeld, voor mij niet te doen en je moet perse de patch installeren, ja dag EA ik heb het gehad met jullie, eerst de patch zelf testen en dan produceren
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Mijn eerste reactie is: :thumbsup
  • 't ziet er allemaal mooi uit
  • simpele interface
  • voor mij tot nu toe vrij makkelijk te gebruiken (niet gelijk hoor :laugh )
  • soms wat lange laadtijden
  • niet zo veel grondverven in (misschien als ik WA weer installeert dat het er meer worden)
Ik vind 't iig super :wub
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
loeki1112
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
47
Lid geworden op:
wo 19 aug 2009, 13:25

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Ik vind het op zich wel makkelijk, het enige wat ik niet snap is hoe ik een eiland in het water leg. Als ik bijv. "heuvel" doe dan verhoogt het landschap wel, maar kopt het niet boven het water uit. Als ik het zeeniveau verlaag, staat gelijk bijna alles droog.
Help? :omg
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Dan laat ik ook maar mijn screens zien.
Ik heb alleen niet zo veel zin in het bouwen van huizen, parkjes en zo. 't was meer gewoon serieus uitproberen. :lol

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

De tool is inderdaad wel even wennen. Telkens niet vergeten het juiste venster aan te klikken en zo; anders plaats je telkens per ongeluk allerlei objecten. Maar als je al een beetje gewend bent met lagen te werken, bijvoorbeeld in photoshop, dan is er goed uit te komen. Verder is het in het begin vooral een kwestie van trial and error.

Maar ik denk wel dat ik er wat mee kan. Wat Zemm al zei .. de laadtijden zijn soms best wel lang en dan vooral als je een kavel in het spel wilt gaan bewerken (of het moet zijn dat dat alleen de eerste keer is.)

Wel zie ik nu al, dat dat waar ik bang voor was ook echt zal gebeuren. Ook in deze tool kun je zeer gedetailleerd werken en dat wordt mijn persoonlijke probleem. Het zal wel even duren voordat ik een buurt klaar heb. Ik beperk me voorlopig dan ook maar tot 256 bij 256 denk ik.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Ik vind het in 1 woord: MOEILIJK :(

Ik ben totaal niet handig in het creeëren van dingen, laat staan die buurten maken...Wat een getaffel. Heb de tut langs me liggen en samen met de tut maak ik een buurt.
Die wegen krijg ik bijna niet gezet, aan een trottoir ben ik zelfs niet begonnen :blush

Ik wacht tot er mooie buurten online komen te staan, en misschien dat ik ondertussen nog wat probeer, maar denk het niet.
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

jordoosims schreef:
Zemm schreef:Dan laat ik ook maar mijn screens zien.
Ik heb alleen niet zo veel zin in het bouwen van huizen, parkjes en zo. 't was meer gewoon serieus uitproberen. :lol

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mooi heel mooi,

Ik vind het zelf erg leuk om je eigen buurt te maken.
Ben nu bezig met:Sea Valley.
Ik geef nog geen screenshots, dus jullie moeten nog even geduld hebben :lol
Maar hij komt wel op exenghe
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie