Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

55 berichten • Pagina 2 van 3

pettietje18
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
di 29 dec 2009, 15:59

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

djon black schreef:Mijn buurt is bijna klaar ik geef nu wat screen shots

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zeg me maar wat jullie er van vinden alle kavels zijn met wegen verbonden of voetpaden
en je wereld is nice ik ga em direct downloade alsie af is
keep up the good work ^^ :laugh
life goes by.. watching the days go's by..
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

De wereld is nog lang niet klaar ik dacht eerst oke is goed maar nu maak ik het groter.
Er komt nu ook een merglandschap een dal met een meertje waar 3 huizen omheen staan.
Verder komen er nog tombes in de bergen.
Dus het duurt nopg wel even voordat hij echt goed af is
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Is het de moeite waard op met alleen de basis Sims 3 een wereld te maken?
Want als je bijvoorbeeld Wereldavonturen en ambities hebt kan je al veel meer toevoegen in je werelde ofniet? Zoals de ruines en andere boomsoorten en nog veeel meer objecten enzo?
Dus niet echt de moeite waard zonder die uitbreidingen denk ik ofwel?

En ik heb ooit een wereld gezien met heel veel hoogbouw, dit was ver voordat late night bekent werd, dus daar was het niet van. Maar aangezien je geen CC in je wereld kan zetten, hoe hebben ze dat dan toen gefixed? OF was het in het begin nog wel mogelijk om CC toe te voegen?
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Ik denk dat je enkel met de basis al een heel fraaie wereld kunt bouwen. Ook in de basis zitten bijvoorbeeld al bruggen en vele struikensoorten. En lang niet alles uit de spellen komt ook in CAW terecht. Zo zitten de rails van Ambities bijvpprbeeld niet in CAW.

En wat die hoogbouw betreft, ik heb al een hele tijd terug ergens gelezen over een cheat of truc, waarmee je meer verdiepingen op een gebouw kunt maken. Als ik het me goed herinner ging dat zelfs tot 15 of 20 aan toe. Die gebouwen zullen dus wel op die manier gemaakt zijn via 'bewerken in het spel' vanuit CAW.

Is het de moeite waard? Ik denk het wel. Het hangt ook af van wat je doet met de middelen die je hebt. En als ik zo naar jouw huizen en gebouwen kijk, probeer je er altijd weer het maximale uit te halen. Dan kun je met enkel de basisgame ook een heel mooie wereld bouwen. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Dankjewel voor je antwoord!

Even terugkomend over die rails uit ambities.
Ik las gister een artikel over CaW waar iets anders daarover instond.

CaW_WalkThrough.pdf

Toest Ctrl + F en dan typ 'tunnel'.

Als ik dat lees moet het dus mogelijk zijn uit meerdere objecten 1 groot object te maken, namelijk een tunnel voor de trein door een berg heen. Lees helaas niks over wegen door bergen heen, waar ik eigenlijk naar zocht. Maar ook dit is heel realistisch natuurlijk.

Wat de uitbreidingen betreft, misschien toch leuk om te kopen. Dan kan ik NOG uitgebreiderde huizen bouwen en kan het gebruiken voor CaW. Kan je bijvoorbeeld zonder Ambities, mist spawners plaatsen in je wereld? Denk het niet ofwel? Dat zijn dingen waardoor je een gedeelte van je wereld weer extra spannend kunt maken.. (Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen natuurlijk :P )

Over de hoogbouw nog, ik kan die wereld niet meer terugvinden hier op de site maar het was zkr niet zomaar meerdere verdiepingen. Waarschijnlijk kon je niet eens in die wolkenkrabbers wonen, maar was het gewoon mooie aankleding van die wereld.
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

En nu jij weer bedankt voor de tip. Zal er zo even naar kijken. Ik haal tegenwoordig trouwens erg veel info over CAW van het Amerikaanse EA-forum (taal op Engels-United States instellen).

Daar vind je erg goede tutorials voor de tool.

En ik denk niet, dat je mist-spawners tot je beschikking hebt zonder Ambities. Maar omdat ik dat zelf heb, kan ik dat dus even niet controleren voor je ;-)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Ik moet sowieso trouwens de uitbreidingen kopen, want anders kan ik jouw wereld niet spelen. Waar ik toen al met dat testen achter kwam. Ik had graag een raadsel opgelost om in die kapel te komen maar de deur was toch echt makkelijker :P

Laat me wel nog even weten of dat van die tunnel door de bergen klopt, of dat wel echt kan.
Vind ik wel interressant om te weten. Of misschien dat ik 'm vanzelf wel terug vind in je volgende update video! ;)

Hoop dat je verder ook nog andere leerzame dingen uit dat Pdf bestandje kan halen, maar volgens mij weet je de rest wel aangezien je al zo ver bent met je wereld.

Weergave- en sorteeropties