Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

55 berichten • Pagina 3 van 3

Gebruikersavatar
Super_Grootgevaar
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
vr 07 jan 2011, 23:39

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Ik had hem al bij het uitkomen al gedownload. Ik vond eerst op niks trekken en veel te moeilijk en prutswerk voor mij. Ik heb er hem dan maar terug afgegooid. Ik heb er hem onlangs nog eens opgezet en weet je... ik snap er nog steeds niks van.
Ik begrijp het echt niet, hoewel ik de uitleg honderd keer heb gelezen het blijft een :thumbdn tool voor mij. Noem me dom maar zo is het. :glare
~°~ Paris is always a good idea ~°~
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Ik vind het leuk om een eigen wereld te creeëren, maar ik vind het wel moeilijk. Vooral om over het beeldscherm te bewegen en te draaien. Ik wilde bijvoorbeeld een eiland maken met aan de buitenkant een strand en in het midden een dorp. Om het dorp wilde ik een paar stijle bergen maken. Ik vond het lastig om dan het zand op het strand te krijgen en het gras in het dorp.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Gebruikersavatar
Mira17
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
162
Lid geworden op:
vr 17 jun 2011, 16:48

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Ik vind het mooi, maar wel ingewikkeld gemaakt. Gelukkig kan je ook een wereld downloaden. Toen ik het in het spel ging spelen kon ik alleen de camera naar gebieden die ik had gemarkeerd als niet toegankelijk voor de camera, dit vond ik wel jammer.
Afbeelding

Dwazen spreken om iets te zeggen te hebben
Wijzen spreken omdat ze iets te zeggen hebben
Plato
Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Een gigantisch tijdrovend, ingewikkeld en precies project, maar toch de moeite waard om te proberen!

Kijk, wat ik al zei: het is heel ingewikkeld en precies, vooral met wegen leggen (iets van 20-50 keer geprobeerd...), want dat is.......best irritant...........

En aan tijd.. ik ben nu iets van 1 maand bezig met één wereld... :thumbdn
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: jouw eerste indruk

Als je gewoon stap voor stap alle opties uitprobeert en er een beetje mee experimenteert, dan is het best te doen vind ik zelf. Ik wilde ook gelijk toen ik er voor het eerst mee begon gelijk een geweldige wereld mee maken. Maarja dat werkt natuurlijk niet zo :P Gewoon een aantal kleine proefwerelden maken waarin je dingen uitprobeert, en dan wordt het steeds makkelijker.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie