Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

134 berichten • Pagina 3 van 7

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

@afbuiter Dat doe je vanuit de launcher van de Sims. Achter de knop 'Updates voor de game' daar, kom je op het updatescherm. En als het goed is staat daar een update voor CAW. Die kun je gewoon aanvinken en draaien.

Succes :D

@Jepske Je kiest in de bovenbalk voor 'terrein', en dan klik je op het eerste pictogram (het houweeltje en de spade voor het bergje.) In de kolom die nu rechts verschijnt kies je voor hewt middelste tabblad 'Vormgeven'. Dan krijg je alle dingen om het terrein aan te passen. Je zult even moeten spelen met de instellingen onderin, tot je een instelling hebt, die je fijn vindt om mee te werken. (ikzelf gebruik voor heuvels en zo vaak de waardes (van boven naar beneden) 10-5-1 of 5-5-1.

Ook jij succes :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

De laatste tijd zijn meer en meer mensen bezig met Create a World. Vandaag vond ik nog twee handige tutorials, die kunnen helpen bij het gebruiken van de tool.

De eerste behandelt hoe je die rode kavelgrenzen kunt wegwerken, die je soms gaat zien als je je terrein schildert en staat hier.

En de tweede staat op het amerikaanse EA-forum (taal op Engels-United States instellen) en behandelt hoe je, met google earth en wat hulpprogramma's hoogtekaarten van de echte wereld voor CAW kunt maken. Die tutorial staat hier.

Met dank aan de schrijvers van deze tools.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Zemm
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3585
Lid geworden op:
za 15 aug 2009, 16:56

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Sorry ik weet het niet. :)
Maar krijg je dit tijdens de installatie of tijdens het opstarten?
En zijn er nog mogelijkheden waaruit je kan kiezen als je deze error krijgt?
"What's in a name? that which we call a rose
By any other name would smell as sweet;"
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

De Sims 3: Creëer een Wereld tool werkt weer

Vanochtend hebben we in dit bericht al gemeld dat de Creëer een Wereld tool niet meer werkte na de laatste patch of na installatie van De Sims 3 Na Middernacht.

Alexie en Erik melden dat als je de nieuwe versie download van deze pagina van de officiële De Sims 3 site en die installeert, de tool zichzelf updaten zonder dat je die eerst hoeft te verwijderen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Ik weet niet of dit een bug is ofzo.. Maar wanneer ik inzoom met de wereldtool krijg ik het water te zien, ik kan inzoomen tot een bepaalde verte, maar als ik dan klik op, bewerk met sims 3, dus in het programma zelf, en dan probeer in te zoomen krijg ik het zelfde, dus ben bang dat wanneer ik me sims erin zet dat ik dan niet eens kan zien wat me simsies aan het doen zijn. Kan iemand please helpen?

Afbeelding
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

hmm.. Is het zo onduidelijk... Als ik inzoom zie ik door mijn wereld heen en krijg ik water in beeld, dus denk dat als ik met me sims speel dat ik dan hetzelfde probleem hou.. Is dit normaal dat je dat krijgt wanneer je inzoomd? Of is het wat anders? Please help..
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie