Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

134 berichten • Pagina 5 van 7

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Ik heb echt geen idee of ze er dan overheen lopen. Je zou het even kunnen testen of je sim er dan overheen loopt. Je wereld zoals ie nu is uploaden en in je spel zetten. Sim in je spel zetten op een lege kavel, en dan kijken of ze over dat stukje lopen als je het met verf maakt.
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Denk niet dat dat werkt, aangezien je in feite heel de wereld met verf paint. Dus dan is je hele wereld 1 groot pad. ;) Sims letten niet op de kleur of vorm daarvan. Ik heb het nu even opgelost met een plantje en wat steentjes. Er komen waarschijnlijk toch niet meer bergpaadjes omdat ik de kleinste wereld heb gepakt als Testwereld. Maar toch bedankt vor je reactie. ;)
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Denk dat ze gewoon de kortste route zullen nemen, dus dan niet mooi over het geverfde pad zullen lopen.
En dat kan je die routes wel veranderen, dat met verboden terrein om te lopen enzo, maar denk dat dat teveel priegel werk is. Ik houd het maar bij een troittoir. ;)
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

@Kimberly, het plaatje dat je hebt in paint verkleinen naar 256x256. Geloof dat dat de maat is die je moet hebben.

@Maike0090, ik denk dat je CAW het beste even kan deinstalleren, kijken of je game helemaal up to date is. En dan opnieuw CAW installeren. Want waarschijnlijk is tijdens de installatie CAW niet goed aan de sims gekoppeld.
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

simcooper schreef:voor de mensen die het niet weten , als je je game update re installeer CAW !
Ehm... Dat is natuurlijk voor sommigen een optie... Maar ik installeerde mijn spel geheel nieuw op een andere computer... Nooit problemen gehad, maar nu had ik dus de uitbreidingen eindelijk aangeschaft (voornamelijk om de bruggen in de CAW te werken...) En ehm... Ik krijg dus ook een melding dat mijn huidig geïnstalleerde game niet compatible is met CAW...
Begrijp ik het goed dat als je CAW nu wilt laten werken moet je het na elk geïnstalleerde uitbreidingspakket opnieuw installeren? Want ik heb nu dus al de andere opties geprobeerd maar nada niks noppes... Het enige wat ik nu dus nog kan bedenken is alles maar weer helemaal van deze computer halen... Dan na elk sims uitbreiding... CAW installeren en dit blijven doen tot dus de huidige laatste uitbreiding... En dan maar hopen dat het werkt...

Ik snap er niets meer van. Ik had nooit problemen... Maar mijn andere computer begeeft het, ik heb eindelijk de uitbreidingen en wil het op de andere computer zetten en hoppa, kan mooi vergeten om nog werelden te maken... :( Nie ech leuk...
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

^^ Heb je een Apple? Want daar werk 't (nog) niet op..
(niet mijn fout, dus niet boos worden op mij xD)

^ Je moet je wereld in het spel opstarten, maar laat caw draaien! Als je wereld er is, zoom dan zo ver mogelijk uit en sla 'm op en sluit 'm af. Vervolgens wacht je tot caw weer werkt, dan start je je wereld weer op, nu moet 'ie het doen!
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
MelissaRoos
Mest analist Mest analist
Berichten:
632
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 10:28

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Ik krijg als fout als ik een nieuwe wereld wil openen, bij de large en medium dat de afbeelding geen PNG bestand is of zo. Dus ik kan ze helemaal niet openen en het zijn er echt veel :sweatdrop Kan er maar vijf openen of zo...

EDIT: Oh, laat maar. Nu doet hij het opeens niet meer. Gelukkig :wub

EDIT2: Oh, nu doet 'ie weer zo raar. :S
Ik kan trouwens ook de wereld van Sunset Valley en Rivierview niet openen want hij kan niet worden geladen..
Love your life
Plushie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 12 sep 2011, 21:24

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Hoe kan je een nieuwe laag maken? Ik wil namelijk een boom zetten (om wat te prutsen en uit te proberen), maar dan staat er steeds: 'Voeg een nieuwe laag toe voor je een voorwerp aan de wereld toevoegd'.
Heb al wat geprobeert, een deel van de tutorial gelezen, maar ik kom er nog steeds niet aan uit O.o
Alvast bedankt ^^

Greetzz

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie