Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

134 berichten • Pagina 2 van 7

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Klopt het, dat er op dit moment geen werelden via de uitwisseling gedownload kunnen worden? Ik krijg al sinds gisteren die Oeps-pagina als ik die pagina wil bezoeken. Alle andere uitwisselingsrubrieken kan ik wel gewoon naar voren halen. (Niet dat ik wil downloaden, maar ik kijk graag naar anderen om ideetjes op te doen.:P)
Afbeelding
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

djon black schreef:Ja ik gebruik t soms voor wat ideeen maar volgens mij ben ik wat oftopic gegaan maar ja niks aan te doen. En soms lijken het wel of werelden verdwijnen ik had er 1tje bij favorieten gezet en toen 1 min later was ie weg bij het zoeken maar bij favorieten as ie er nog
dan staat die er net ofzo mar het kan ook zijn dat die dan ineens een pagina verder staat :wink
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Nikkie5
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
1
Lid geworden op:
do 21 jan 2010, 19:47

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Heej,
Ik heb een buurt gemaakt, maar ik bergrijp niet hoe je daar ziekenhuizen e.d. op maakt.
Ik heb toen ik de kavels neerlegde wel aangeklikt dat ik wou dat een van die kavels een ziekenhuis moest zijn, maar in het spel zie ik het ziekenhuis niet. Weet iemand hoe je een ziekenhuis neer kan zetten?
Groetjes
Gebruikersavatar
Mastvlag
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1912
Lid geworden op:
za 07 nov 2009, 21:07

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Ik heb een wereld voor een verhaal in CAW gemaakt, maar als ik een afbeelding wil toevoegen, (ja, hij is PNG en 256X256) krijg ik een error dat de afbeelding niet een '24 bit PNG afbeelding' is! Ik denk dat het aan de 24-bit ligt, maar weet iemand hoe ik dit moet oplossen?
Afbeelding
In dit stukje tekst hoor je je te uiten.. Maar omdat de regels strikt zijn, doe ik het kort en krachtig: (A)

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie