Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

134 berichten • Pagina 6 van 7

lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Als het goed is, heb je links 3 menu's; metagegevens, eigenschappen en wereldlagen. Open het menu wereldlagen. Daar zie je 'wereldlaag' staan, met daarvoor een wereldbolletje. klik met je rechtermuisknop op dat wereldbolletje en klik daarna op 'laag toevoegen'. Nu heb je een laag toegevoed. :thumbsup

Je kan meerdere lagen maken om bijvoorbeeld bomen of spelvoorwerpen uit elkaar te houden. Let er dan wel op dat je dan je lagen actief maakt.
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Plushie
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
40
Lid geworden op:
ma 12 sep 2011, 21:24

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Thnx! Had het net nadat ik het hier had gepost gevonden -aa-
Typisch mij xD

Maar ik heb echt problemen met wegen aan te leggen -.- Het probleem is dat als ik eerst een weg aanleg, dan weer bv. een boom zet (Nu ik dat kan ^^) daarna niet meer verder met die weg kan O.o Is het mogelijk dat je er niet gewoon een andere weg aan moet 'plakken'?
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Vraag wilde dieren in CAW

Heeft iemand toevallig al uitgevonden hoe je wilde dieren in je gemaakte wereld krijgt? Verschijnen die gewoon automatisch op verschillende plekken? Of moet je er een bron voor neerzetten. Als dat via een bron moet weet iemand dan toevallig ook waar ik die vinden kan? Want ik heb alle spelvoorwerpen doorzocht maar kan geen bronnen vinden voor wilde dieren.

Heb ook al op google lopen zoeken maar kan helaas niets vinden.

Alvast bedankt :)
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Vraag wilde dieren in CAW

In CAW weet ik niet, maar ik weet wel dat je in je game (onder buydebug) bronnen hebt voor dieren, dus ik denk dat er wel bronnen zijn.. ;s
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Vraag wilde dieren in CAW

Ik denk dat ik er al uit ben. Al die wilde dieren gaan op een gegeven moment naar huis toe. En ik denk dat de reden waarom die paarden zo vaak te vinden zijn bij de visplek is omdat de bron voor wilde paarden op de visplek geplaatst is.

Weet niet of mn theorie klopt, maar zou het anders ook niet weten :P
Gebruikersavatar
Shelly1991
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
do 01 dec 2011, 13:29

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Bij werkt de tool niet. Ik krijg altijd een error,

De Sims 3 creëer een wereld-tool - beta is gecrasht!

Poging tot het lezen of schrijven van beveiligd geheugen. Dit duidt er vaak op dat ander geheugen is beschadigd.

Mijn game is up-to-date, ik weet het echt niet meer heb al zoveel geprobeerd met de tool opnieuw te installeren. Help me! :(

xoxo shelly
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

^ Ik weet het niet zeker, maar volgens mij hebben ze daar gebruik gemaakt van het ophogen en er een lange muur langs plaatsen. Weet het niet zeker, maar ik dacht dat het zoiets was. En anders kun je zoeken op brug en dan moet hij er als het goed is wel tussen staan (als het wel een brug is en geen ophoging met muur).

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie