Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

134 berichten • Pagina 4 van 7

Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

SunShineMimi schreef:uuhmzz.. ik ga ff voor je kijken, weet het ff niet meer uit mijn hoofd;) 1 moment

EDIT:

Snapje nu waar je op moet klikken??

Afbeelding
dat bedoel ik niet xd
ik bedoel dat je in caw het weer kan verandere , daarbij kan je het ook in rood omzettten
en dat wil ik in game ;)
x_X
Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

simcooper schreef:heb je dit ook bij andere werelden ?

kan iemand helpen met mijn probleem
hoe kan je zorgen dat het weer dat je kiest in caw net zoals in je spel komt
want mijn wereld is mooier met slecht weer , en met goed weer ziet het er gewoon niet uit ;)
hoe kan ik daar voor zorgen ?
Ik zou boven in de menubalk eens op "Beeld" klikken en eens goed doornemen.
Volgens mij kun je het weer niet veranderen.
Maar de tijd kun je wel veranderen naar bijv. 23:00, dan is je wereld donkerder..
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Refurb schreef:- Je moet Sims 3 base game hebben (voor alle objecten etc.)
- Je moet de Sims 3 geregistreerd hebben om de worldtool te downloaden van http://www.desims3.nl of gewoon even googlen naar de wereld tool, zodat je hem van een andere site downloadt.
Ja, maar op mijn laptop staat de Sims 3 niet geïnstalleerd. Ik heb hem wel online gregistreerd. Kan ik de tool dan alsnog gebruiken?
Afbeelding
Maybe
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
vr 29 okt 2010, 11:28

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Kan je de wereldtool installeren op een oude computer? Ik speel de Sims op mijn laptop en heb hier dan ook het basisspel, wereldavonturen, ambities en middernacht op geïnstalleerd. Dit is echter een mac en vervelend genoeg werkt de wereldtool dus niet. (Ik snap niet waarom daar niet eens wat aan gedaan wordt. Ik ken veel mensen die daarom niet aan sims beginnen, je wilt toch een eigen wereld hebben zodat je één wereld hebt waar je in kan spelen zodat je ook de uitbreidingen kan verwerken die nog komen. Anders moet je bijna bij elke uitbreiding opnieuw beginnen, want in de oude werelden past het het nieuwe dan weer niet).

Ik heb nog wel een oude laptop met windows. Kan ik daar het basisspel op installeren (ook al is die dan op ook mijn huidige laptop geïnstalleerd) en dan de wereldtool? De oude computer heeft XP en is wel wat traag, maar werkt wel. Hoe kun je een wereld dan het beste overzetten naar de mac? Wat (en welke items) moet je in ieder geval maken in die wereld en wat kan later gebouwd, gemaakt en veranderd worden in het spel? Hoe lang ben je bezig met een wereld als je de lots en gebouwen pas in het spel maakt?
Gebruikersavatar
Zinooo
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2338
Lid geworden op:
za 05 feb 2011, 14:58

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Maybe schreef:Kan je de wereldtool installeren op een oude computer? Ik speel de Sims op mijn laptop en heb hier dan ook het basisspel, wereldavonturen, ambities en middernacht op geïnstalleerd. Dit is echter een mac en vervelend genoeg werkt de wereldtool dus niet. (Ik snap niet waarom daar niet eens wat aan gedaan wordt. Ik ken veel mensen die daarom niet aan sims beginnen, je wilt toch een eigen wereld hebben zodat je één wereld hebt waar je in kan spelen zodat je ook de uitbreidingen kan verwerken die nog komen. Anders moet je bijna bij elke uitbreiding opnieuw beginnen, want in de oude werelden past het het nieuwe dan weer niet).

Ik heb nog wel een oude laptop met windows. Kan ik daar het basisspel op installeren (ook al is die dan op ook mijn huidige laptop geïnstalleerd) en dan de wereldtool? De oude computer heeft XP en is wel wat traag, maar werkt wel. Hoe kun je een wereld dan het beste overzetten naar de mac? Wat (en welke items) moet je in ieder geval maken in die wereld en wat kan later gebouwd, gemaakt en veranderd worden in het spel? Hoe lang ben je bezig met een wereld als je de lots en gebouwen pas in het spel maakt?
Dit zijn ongeveer alle vragen die ik ook heb! :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

@maybe, als het goed is kan je de sims gewoon op meerdere computers installeren. Dan moet je computer het natuurlijk wel aankunnen. Ook kan je dan de wereldtool erop zetten, dat moet je computer natuurlijk ook weer aankunnen.

En omdat ik zelf geen mac heb weet ik niet of je met je mac dingen van de uitwisseling op the sims 3 site kan downloaden? Maar als dat wel kan, dan zou je daar een account kunnen aanmaken en je wereld uploaden met je xp computer, en dan met je mac de wereld in je spel downloaden.

En je kan in het spel zelf alleen maar kavels plaatsen. Je moet dus in CAW wegen aanleggen, bomen/planten plaatsen, de omgeving aanpassen zoals jij het hebben wil. En ook de details zoals verkeerslichten, verkeersborden, lantaarnpalen enz... moet je in CAW erin zetten. En je kan ook gewoon in CAW kavels plaatsen, dat vind ik zelf handiger :P

En ik heb geen idee hoelang je er mee bezig bent. Weet van mezelf dat ik al wel een hele tijd met mijn wereld bezig ben, maar ik werk er niet elke dag aan. En ik ben een hele tijd bezig geweest met bedenken hoe ik het een beetje wil hebben enzo. Dus dat ligt denk ik helemaal aan jezelf hoe lang je er over doet :P
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

okee, dit is misschien een heel soome vraag, maar ik weet echt niet hoe ik mijn camera kantel (bovenaanzicht-vogelvlucht-vanuit het oog) you know.. in caw. ik heb alle knopjes geprobeerd, maar niets helpt.. HELP! :bored
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Maybe
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
vr 29 okt 2010, 11:28

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

@ ikkest Dank je wel, dan ga ik het maar proberen.. Het zal dan wel een meerjarenplan worden, ik werk niet graag met de XP-laptop. (hopen dat ondertussen EA een keer wakker wordt en de tool ook geschikt maakt voor de mac-gebruikers).

P.S. wanneer ik met wereldtool ga werken en daarvoor de basis installeer is dat dan voldoende of heeft het installeren van de andere uitbreidingen ook zin?
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Als je de andere uitbreidingen ook installeerd, kan je ook daaruit de objecten gebruiken zoals de watervallen uit WA en de Chinese, Franse en Egyptische gebouwen enz. enz.

Ik heb het pas net voor de eerste keer gedownload dus ik gok dat ik de komende tijd ook in dit topic te vinden ben :P
Is het bijvoorbeeld normaal dat je als je op het wegen tooltje klikt, je alleen in het grote onderste vak de optie "Basisspel" krijgt onderverdeeld in "Straat, troittoir en kruispunt"?
En er dus niet de andere uitbreidingsnamen bij staan?
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Nog een vraagje waar ik tegenaan loop.
Ik wil een bospaadje maken. Ik heb dit nu gedaan met troittoir met een andere texture. Maar ik wil deze eigenlijk niet aan de weg vast maken omdat het een totaal andere kleur troittoir is dan aan de wegvastzit.
Maar nu dus het probleem, als ik m een eind ervanaf pas laat beginnen krijg je een lelijk virerkant hoekig begin van het paadje. Als je met de terrain paint een paadje maakt, lopen ze er denk ik niet vanzelf overheen ofwel?
Het ziet er nu zo uit:
Afbeelding
Niet echt mooi dus. Ik krijg niet dezelfde kleur 'dirt' bij mijn terrain paint waardoor ik dus ook het probleem niet kan oplossen. En eenv struik eroverheen plaatsen is ook niet mooi.

Weergave- en sorteeropties