Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

134 berichten • Pagina 7 van 7

hoiikbeneenmens
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
za 25 aug 2012, 17:04

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Chanel1999 schreef:Ik kan de tool niet downloaden, en ik heb het al meerdere keren geprobeerd. Weet iemand hoe dat kan ? Want ik wil wel súper graag die tool. :(
Volgens mij moet je als je de voorwaarden heb geaccepteerd het opslaan en niet uitvoeren , dan doet ie niks en volgens mij kan je hem dan ook niet openen. Dus je moet hem opslaan en dan uitvoeren. Ik hoop dat je er iets aan hebt ;)
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Nou, ik ben een wereld dus aan het maken, nouja, met de kaart van Sunset Valley, maar hoe verwijder ik wegen?

Is het normaal als ik hem upload, omhem uit te te testen, dat hij niet bij men werelden staat. En ik kijk bij mijn documenten, dat ie zegt dat hij het bestand niet vind? Zoals als je iets download om uit te pakken.
Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
Gebruikersavatar
SimsDreams
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
374
Lid geworden op:
zo 19 feb 2012, 12:17

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Okke, nog een berichtje van mij na elkaar. Maar er aangezien er al 6 dagen voorbij zijn mocht het dacht ik.

Dus ik ben een wereld aan het bouwen. En ik zou hem graag willen uittesten aangezien ik niet zeker weet of een van men kavels wel goed werkt. Ik exporteer hem dus, en installer hem. Maar hij komt niet bij mijn werelden staan? Weet iemand waarom? En weet ook iemand hoe ik het daar wel krijg?

v Ik hoop het, zal meteen proberen.

Het werkt niet D:, had daarvoor ook gedaan wat bij sims universe stond, dat lukte niet. En dit ook niet...

Laatst gewijzigd door SimsDreams op ma 29 okt 2012, 17:28, 2 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
De Fotodoos van SimsDreams
*Michelle
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
127
Lid geworden op:
do 23 aug 2012, 17:46

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Kijk eens op deze link voor het exporteren van je wereld.

http://simsexpressie.weebly.com/wereld-exporteren.html

En voor de wegen:
http://simsexpressie.weebly.com/2-bestu ... schap.html
Hierbij is een ondertitel 'Gereedschappen'. Het tweede tooltje heb je nodig om je weg te selecteren dacht ik. Als je je weg geselecteerd hebt en je drukt op delete, dan verwijder je je weg.

Hier staat hoe je wegen kan leggen:
http://simsexpressie.weebly.com/5-wegen-en-bomen.html


Hopelijk ben je hier grotendeels mee geholpen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Sims 3 Creëer een Wereld: tips & tricks & vragen

Ik weet niet waarom ze precies doen wat ze doen op die site want ik snap niet helemaal waarom ze zo moeilijk doen met knippen en plakken. Maar wat ik doe als ik een wereld wil testen, is wat zij in hun eerste stappen ook doen. Naam invullen + plaatje en dan opslaan. Vervolgens exporteren en dan staat hij in je upload lijst in je start scherm van de sims. Dan klik je hem aan en kies je bestand weergeven. Tot zover is het nog wat zij op de site uitleggen, maar zodra de map geopend is waar hij in staat doe ik iets anders. Ik klik hem gewoon 2 keer aan zodat hij opent, en dan wordt hij vanzelf in je spel geïnstalleerd. Dit doe ik dus terwijl hij nog gewoon in de map met uploads staat.

Geen idee of het wat uitmaakt of je het op hun manier of mijn manier doet, maar het valt altijd te proberen als het op hun manier niet lukt.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie