Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

12 berichten • Pagina 1 van 1

matthias99
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
21
Lid geworden op:
do 25 nov 2010, 17:46

Mijn wereld: Simveld UPDATE: Nieuwe foto's!!

Hallo iedereen.

Na bijna 2 maanden hard werken is mijn zelfgemaakte wereld eindelijk af!

Waarom heb ik deze wereld gemaakt?

Ik had zin om zelf eens een wereld te maken. Na even te brainstormen kwam ik tot het besluit om een wereld na te maken, mensen die de de sims "Bustin out" op de gameboy advance hebben gespeeld weten waarschijnlijk wel waarover ik spreek. Het boerendorpje Simveld, maar dan wel 10 jaar later, heb ik tot het detail nagemaakt. Met extra kavels en gebieden om de lege plekken op te vullen.

Afbeelding

Enkele details:

Naam: Simveld
Aantal kavels: 61
Openbare gelegenheden: Hondenpark, groot gezellig park, buitenzwembad, bibliotheek, 7 uitgaanplekken: 2 disco's, 2 lounges en 3 kroegen, Fitnesscentrum, Kuuroord, supermarkt, boekenwinkel, 3 kringloopwinkels, stortplaats, brandweer, paardenmanege, paardenboerderij, haven, galerij, kleine speeltuin, ziekenhuis, gemeentehuis, school, politiekantoor met zelfgemaakte gevangenis, Boerenbond, restaurant aan de haven, kerk met woning, labo, dierenwinkel, visstek en natuurlijk een kerkhof.

Verhaal: Simveld is een klein plattelands dorpje gelegen in de Simzee, 30 km verwijderd van Miniopolis. Het dorp is vooral populair bij landbouwers. Het dorpje leefde tientallen jaren geleden voornamelijk in armoede omdat door de boerenoorlog, die 50 jaar geleden plaatsvond, heel veel grond- en bouwstoffen verloren waren gegaan. Maar dankzij de neef van Oom Kinkel, die kort burgemeester is geweest, werd het dorpje opnieuw welvarend en kon men na 50 jaar opnieuw een gemeentehuis, theater, manège en vele andere gebouwen die in oorlogstijd totaal verwoest waren weer opgebouwd, dankzij de oude plannen. Het dorpje Vissalm licht aan de andere kant van de vallei die een grote belangerijke rol op vlak van de vissector speelt.

Perfect voor mensen die een klein maar gezellig dorpje zoeken, en van stranden en de zee houden.

een foto zegt duizend woorden


Afbeelding

Foto in CAW (Create a world)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Paula's prullen (kringloopwinkel)

Afbeelding

Maxi en Mini's (Taverne, Kringloopwinkel, en ondergrondse discotheek)

Afbeelding

Haven

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Boomgaard

Afbeelding

Dr. Turing Park

Afbeelding

Afbeelding

Openbaar zwembad

Afbeelding

Grote visvijver

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Club Drup (discotheek)

Afbeelding

Jippiejee Café (Lounge)

Afbeelding

Supermarkt, Kuuroord en Boekenwinkel

Afbeelding

Paardenboerderij

Afbeelding

Gym

Afbeelding

Klokkentoren

Afbeelding

Afbeelding

Villa Landgoed Tevree

Afbeelding

Modern Kerkhof

Afbeelding

Efraïm Ezegius's spookkasteel.



Download: http://hotfile.com/dl/147808591/fef0a72 ... 3Pack.html

Opgelet!!!

4 uitbreidingen en 1 accessoirepakket is vereist om dit te kunnen downloaden: Wereldavonturen, Ambities, Na Middernacht, Huisdieren en Luxe accessoires.

Laat maar weten wat je van mijn eerste zelfgemaakte wereld vind!! :D

Laatst gewijzigd door matthias99 op vr 02 mar 2012, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Hérisson
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
484
Lid geworden op:
ma 06 feb 2012, 21:21

Re: Mijn wereld: Simveld

Erg mooi!
Ik herken het ook gewoon :laugh
Waarschijnlijk ga ik hem wel downloaden, ik heb dat spel vroeger namelijk helemaal kapot gespeeld, haha.
Afbeelding
Klik op de banner voor mijn screens!

Weergave- en sorteeropties