Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

21 berichten • Pagina 1 van 2

Mai
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
di 24 nov 2009, 23:54

Niet voor de Mac?

Al vaker hebben mac-gebruikers bij de Sims 3 aan het kortste eind getrokken. Van de niet werkende starter, tot patches (1.7) die pas een week beschikbaar waren, nadat deze voor de pc beschikbaar was. Maar dit alles bleek niet genoeg te zijn, want ook weer de Create-A-World-tool zal niet beschikbaar zijn voor de mac.

Ik had er al zo naar uit gekeken, eindelijk kon ik mijn eigen buurten maken en was ik af van het standaard gezeur. Helaas mocht het niet zo zijn. Zodra de pagina verscheen op het internet werden mijn leuke plannen onderuit gehaald. Onderaan in kleine letters staat ‘PC only’.

Ik vroeg mij af of meer mensen tegen dit probleem zijn aangelopen? Wat vinden de PC gebruikers er eigenlijk van?

Mai
Gebruikersavatar
tessiegril
Supergeheim onderzoeker Supergeheim onderzoeker
Berichten:
2934
Lid geworden op:
vr 04 dec 2009, 16:52

Re: Niet voor de Mac?

erg voor alle mac gebruikers :thumbdn
*springt van blijdschap dat haar vader een pc heeft gekocht* :blush :blush :blush
hopelijk komt die tool er ook voor mac
Afbeelding

Ik lieg nooit, of dit moet de eerste keer zijn.
Mai
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
6
Lid geworden op:
di 24 nov 2009, 23:54

Re: Niet voor de Mac?

De vraag is inderdaad wanneer. Het stomste vind ik nu dat je de sims 3 ook je windows geïnstaleerd moet hebben, voordat je CaW-tool kan gebruiken. Nouja, dan maar een kopie plaatsen, ondanks dat hij toch niet werkt op deze oude windows pc. :glare
Gebruikersavatar
MrBayn
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
117
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 20:36

Re: Niet voor de Mac?

The all mighty Google! vind dus echt alles :)
Linux is de algemeen gebruikte naam van een familie op Unix geënte besturingssystemen. Linux is vrije software en wordt onder de GPL verspreid: alle onderliggende broncode is door het publiek vrij te verkrijgen, gebruiken, wijzigen, kopiëren en verspreiden. Dergelijke systemen, Linuxdistributies, of ook wel "distro's", zijn zowel gratis te verkrijgen als bij meerdere bedrijven te koop, dat laatste vaak met extra's zoals ondersteuning, handleidingen en extra (soms "niet-vrije") software.

Vanwege de wortels die het systeem heeft in het GNU-project, en omdat veel Linuxdistributies vitale onderdelen uit het GNU-besturingssysteem halen, geven sommige gebruikers en ontwikkelaars de voorkeur aan de naam GNU/Linux.
dat is linux :)
Gebruikersavatar
Xelles
Beheerder Beheerder
Berichten:
5955
Lid geworden op:
zo 30 aug 2009, 23:54

Re: Niet voor de Mac?

Waarschijnlijk kan je Sims 3 op Linux wel op een manier draaien, via Wine misschien. Vaak als iets op de mac werkt krijg je het ook op linux wel aan de praat. Niet dat ik het veel probeer/doe, maar dat is tot noch toe wel mijn ervaring.

Maar wie gaat er überhaupt gamen op Linux? Daarvoor is windows helaas nog steeds het enige beste platform...

Waarschijnlijk is dit spel op windows ontwikkelt en is deze tool daarom ook alleen voor Windows beschikbaar. Zal me namelijk niks verbazen als EA deze tool, in een minder gebruikersvriendelijke variant, zelf gebruikt heeft om de huidige werelden mee te bouwen. Dus ik betwijfel of het naar de mac gaat komen.
Afbeelding
Kelvin
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
387
Lid geworden op:
za 03 okt 2009, 09:42

Re: Niet voor de Mac?

MrBayn schreef:Kop op, Mac users, jullie kozen een goed systeem, het had nog erger gekunt, Arme Linux gebruikers, die kunnen helemaal geen sims gebruiken.
Heel veel spellen kunnen ze niet spelen
Heeft hopelijk morgen Na Middernacht
Gebruikersavatar
mia1995
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
3
Lid geworden op:
ma 22 feb 2010, 13:51

Re: Niet voor de Mac?

heel jammer want ik heb zelf ook een mac... :crying
Ik hoop dat de tool snel voor de mac komt.
wel 2 voordelen:
nr 1: werelden van andere sims-gebruikers zijn makkelijk en snel toe te voegen.
nr 2: Een SUPERGROOT BEELDSCHERM!!!!!
Hopelijk snel voor de mac.
Begin de dag met een wijsje
Begin de dag met een lach
Wie sims speelt in de morgen
Die lacht de hele dag
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Niet voor de Mac?

Goeie vraag en eerlijk gezegd heb ik geen idee: volgens mij niet en ik kan er verder ook niets over vinden maar heb het voor de zekerheid even gevraagd op Twitter: hopelijk een snelle reactie.

xD
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie