Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

4 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
YannickLOVESDesims
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
329
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 16:03

DownTown (stadsgebied) -- help allemaal mee met bouwen

Ik was al begonnen aan een sims 3 stad, maar ik zou graag samen met jullie sims 3's grooste stad willen maken, en dit word niet zomaar een stad waar je zelf kunt wonen, maar een stadsgebied zoals bij de sims 2 nachtleven en de sims 1. Hier komt van alles, winkeltjes, restaurantjes, appartementen en meer, je mag alles bouwen wat je maar wilt. Ik heb hier 2 handige links voor het maken van een Downtown en vakantiewereld:
*http://www.modthesims.info/showthread.php?t=421319
*https://sites.google.com/site/hugelunatic/ts3-misc
Ik hoop zo om samen met jullie het stadsgebied te kunnen ontwerpen. Downloads mogen ook, maar dan moet je wel een appart de downloads vermelden, zodat ik ook weet wat er in mijn game komt, graag de downloads links zo dat ik ze ook kan downloaden, want dan als de wereld helemaal klaar is, komt er een aparte map in de map van de wereld waar alle packages enz. staan, dan kun je die zo aan je game toevoegen. Als je mee wilt gaan bouwen, kun je gelijk een reactie plaatsen, dan maak ik een lijst wie wat gaat bouwen enz. want ik ga ook proberen dat je in het stadsgebied kan wonen (word vast een vakantiewoning)

MEEHELPERS EN BOUWERS
*yannickLOVESDesims (yannick) -- Algemeen de wereld inrichten enz.
*lenhofcreathings -- Bouwen

Laatst gewijzigd door YannickLOVESDesims op ma 23 jan 2012, 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.

AfbeeldingAfbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: DownTown (stadsgebied) -- help allemaal mee met bouwen

Mij lijkt het erg leuk om een paar kavels te bouwen! Alleen heb ik niet zoveel tijd.. Ik kan altijd wel wat proberen.. :laugh

hoe groot wil je de kavels hebben? :)

Laatst gewijzigd door lenhofcreathings op ma 23 jan 2012, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.

.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties