Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
YannickLOVESDesims
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
329
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 16:03

The sims 3 Roman adventures (custom) expasion pack

Hey beste simmers,

Zo heb ik me al een hele tijd verdiept in CAW, en zo weet ik al een beetje hoe je zelf een vakantie land kan maken zonder de traveler. Ik wil samen met hulp van de hele sims community een uitbreidings pakket gaan maken, zo heb ik jullie hulp voor echt romeinse gebouwen, kleding en meer nodig. Mijn plan is dus: Een echt romeinse wereld waar allemaal romeinen rond lopen, en romeinen op paarden, het romeinse circus kun je maken op de volgende manier (zonder trekkarren dan, die heeft beestenbende niet toegevoegd) Maak een groot gebouw met een grootte midden plaats waar je rond om heem kunt gaan rennen. In de romeinse wereld komt ook een avonturenbord (ik weet niet zeker of je zelf avonturen kunt maken zoals in WA). Ik heb al jullie hulp nodig om kleding, accessoires gebouwen, spullen en meer te maken. Er komen ook gewoon romeinse mensen die door de wereld lopen met gewoon kleding van die tijd. De dingen enz. die de wereld gaat bevatten gaat waarschijnlijk ook een beetje op accassins creed brotherhood lijken.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: The sims 3 Roman adventures (custom) expasion pack

^^
Ik wou net zeggen.

Het is een leuk idee, maar het zou zeker niet haalbaar zijn, en de mensen die die wereld zouden downloaden zouden ook gelijk een hoop andere dingen moeten downloaden, en ik wed dat de meeste dat er niet voor over hebben ;)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
AnsjJ2
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
12551
Lid geworden op:
do 25 feb 2010, 12:35

Re: The sims 3 Roman adventures (custom) expasion pack

Yannick, dat je een wereld wilt bouwen dat snap ik volkomen. Maar kan je niet beter eerst één wereld beginnen, in plaats van 2? Je hebt nu namelijk twee topics, waar je beiden ideeën gewoon in kwijt kon.. Ik zou je willen vragen welk topic ik kan sluiten, dan kan je de begin post van één van de twee hier bij plaatsen ,of in het andere topic. ;)

:slotje?

Weergave- en sorteeropties