Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Shelly1991
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
do 01 dec 2011, 13:29

Wereld gezocht!

Hallo,

Ik ben dringend op zoek naar een wereld die perfect is voor sims die rustig willen leven met hun huisdieren maar dat aan de andere kant ook perfect is voor sims die sterren willen worden of graag eens een stapje in de wereld zetten. Zo een mix van bijvoorbeeld Tennessee / Las Vegas of Texas / New York :D

Als iemand een ideetje heeft met een wereld die hier perfect voor is let me know! En liefst eentje die geen bugs meegeeft en het laden niet doet vertragen!

Dank je!.x
Gebruikersavatar
Hikari-desu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
9562
Lid geworden op:
wo 14 jul 2010, 22:21

Re: Wereld gezocht!

Wat vind je van deze? Hij heeft geen wolkenkrabbers, maar wel 10 clubs. ;) Heb m zelf eigenlijk niet gespeeld. ;o
Trouwens, je had dit misschien beter in het download aanvraag topic kunnen plaatsen. ;o
Gebruikersavatar
Shelly1991
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
do 01 dec 2011, 13:29

Re: Wereld gezocht!

Ga het daar eens vragen want zoek één dat iemand mee speelt of heeft gespeeld zodat ik weet of er bugs inzitten, of het mijn spel trager doet lopen of niet. Toch bedankt! :D x
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Wereld gezocht!

Anne Arbor, ik speel in deze wereld!
Aan de ene kant van de berg heb je zoals in bridgeport skyscrapers en aan de andere kant van de berg heb je een rustiek gezellig stadje.

Héél mooi afgewerkt trouwens!
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Shelly1991
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
44
Lid geworden op:
do 01 dec 2011, 13:29

Re: Wereld gezocht!

Ik heb een tijdje met deze wereld gespeeld en heb er heel veel problemen met had bij deze ben ik dus op zoek naar een nieuwe. Als er iemand ideeën heeft hoor ik het graag. x

Weergave- en sorteeropties