Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

8 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Noukysims
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
za 13 nov 2010, 11:42

Opslaan lukt niet!

Ik heb een probleempje met CAW en het is echt ontieglijk frustrerend. Elke keer als ik een wereld maak kan ik hem niet opslaan: mijn laptop gaan van 'CAW reageert niet' naar nou ja, weg CAW, zeg maar. Het vreemde? Ik kan opslaan bij het landschap bewerken, wegen aanleggen en een nieuwe laag maken, maar bij de eerste kavel of het eerste boompje kan ik niet meer opslaan. Nou heb ik in het verleden al een heel verpest eiland gemaakt, en het is had dus een trucje om op te slaan (blijkbaar :glare ) en dat trucje ben ik kwijt. Weet iemand hoe ik dit probleem kan wegwerken en heeft iemand anders misschien hetzelfde probleem? Het is namelijk supervervelend en ik wil echt HEEL graag werelden maken :cry .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Opslaan lukt niet!

Bij mij ging het opslaan van kavels ook niet, tenminste niet het opslaan van de kavels die je ingame bewerkt. Het trucje dan was om CAW af te sluiten, het spel ingame op te slaan en dan CAW weer opnieuw op te starten. Dan stonden automatisch de kavels er vol gebouwd in.

Maar weet niet hoe je het kan oplossen als het opslaan in CAW niet gaat.
Gebruikersavatar
Noukysims
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
za 13 nov 2010, 11:42

Re: Opslaan lukt niet!

Haha, dank je wel voor de reactie maar het probleem is nog niet opgelost :). Mijn game zelf tript nu ook, maar ik kan hem niet helemaal opnieuw installeren want mijn Sims 3 disk is een heel groot beetje kapot. Op de officiële forums wordt gezegd dat eraan gewerkt wordt dus ik hoop dat Beestenbende mijn redder in nood zal zijn!
Afbeelding
Gebruikersavatar
YannickLOVESDesims
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
329
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 16:03

Re: Opslaan lukt niet!

Bakie schreef:Ik heb wel eens ergens gehoord dat je ook een downloadbare versie kan krijgen via Origin, doordat je waarschijnlijk wel je serialcode nog hebt.

Weet alleen niet precies hoe dat werkt, misschien dat iemand anders dat wel weet?
Als je je sims 3 games allemaal hebt geregistreerd op origin, dan kun je ze vanaf daar zonder code installeren, het is wel handig namelijk. Dus deinstalleer je spellen nu, en installeer ze opnieuw via origin.
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Noukysims
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
za 13 nov 2010, 11:42

Re: Opslaan lukt niet!

Jullie moeten hier vast om lachen: ik ben mijn serialcode ook kwijt! Ik ga aan een goede vriendin van me vragen of ik haar disk kort mag lenen. Dan kan ik ALLES opnieuw installeren en dan zal ik vast weer opnieuw kunnen spelen. Ik heb echt heel lang goed kunnen spelen zonder problemen en daarna kan ik ook vast weer goed spelen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Noukysims
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
130
Lid geworden op:
za 13 nov 2010, 11:42

Re: Opslaan lukt niet!

Ik kan de sims gewoon weer spelen; alles doet het weer. Het probleem ligt nog steeds bij CAW. Ik heb zelf dus al een wereld gemaakt toen ik gewoon alle uitbreidingen gebruikte, een tijd geleden, en nu wil ik echt serieus weer een nieuwe wereld maken, maar dat lukt echt helemaal niet! Hij crasht nog steeds... Echt helemaal niemand ideeën?
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties