Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
lukeca
Snackventer Snackventer
Berichten:
88
Lid geworden op:
wo 17 aug 2011, 18:02

Help! caw doet het niet

Caw doet het niet. Er staat als ik wil opstarten caw is niet compitabel met je sims versie je moet eerst een back up van je wereldbestanden maken. Bla la bla blablablabla. En ja ik heb het van de officiële Sims 3 . Aub ik sta op het punt mijn pc te vermoorden
Can you try to imagine a world without sims, I bet you can't
Gebruikersavatar
lukeca
Snackventer Snackventer
Berichten:
88
Lid geworden op:
wo 17 aug 2011, 18:02

Re: Help! caw doet het niet

Hij doet het nog steeds niet. Hoe moet ik een back up maken van wereldbestanden?


Help aub help :ziek :(
Can you try to imagine a world without sims, I bet you can't
Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Re: Help! caw doet het niet

lukeca schreef:Hij doet het nog steeds niet. Hoe moet ik een back up maken van wereldbestanden?


Help aub help :ziek :(
Verplaats de map 'De Sims 3: Creeër een Wereld-tool' uit de map 'Electronic Arts' in je documenten naar bijv. je bureaublad en plaats deze na het herinstalleren weer terug op de plek Documenten>Electronic Arts
Gebruikersavatar
lukeca
Snackventer Snackventer
Berichten:
88
Lid geworden op:
wo 17 aug 2011, 18:02

Re: Help! caw doet het niet

Het werkt nog steeds niet ga ea een zeur e-mail sturen. Als je nog een andere weet aub zeg het dan
Can you try to imagine a world without sims, I bet you can't
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Help! caw doet het niet

Als je een paar topics onder dit topic kijkt, staat daar een topic van ik-zal-winnen, daar staat nog een oplossing met de goeie versie downloaden van een bepaalde site.

Maar dat moet je daar dan maar even lezen.
secretsimsplayer
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
7
Lid geworden op:
za 26 mei 2012, 09:48

Re: Help! caw doet het niet

ikkest schreef:Als je een paar topics onder dit topic kijkt, staat daar een topic van ik-zal-winnen, daar staat nog een oplossing met de goeie versie downloaden van een bepaalde site.

Maar dat moet je daar dan maar even lezen.
Ik heb hetzelfde probleem, en ik heb daar ook gekeken. Maar ik heb geen idee welke nou voor beestenbende is gemaakt. En ik heb persoonlijk geen zin om al die wereld tools te gaan downloaden en uitproberen. Dus weten jullie welke bij beestenbende hoort? Ik heb echt al drie uur overal zitten zoeken, en ben echt gefrustreerd nu... Alsjeblieft help!

Weergave- en sorteeropties