Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

7 berichten • Pagina 1 van 1

melissi2
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
2
Lid geworden op:
vr 22 apr 2011, 18:15

Re: create a world tool

Ja.. ik heb hetzelfde probleem.. als ik het geïnstalleerd heb en het wil opstarten komt er een foutmelding de staan. Ik heb het al een paar keer geprobeerd maar het heeft niet geholpen..
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: create a world tool

Zemm schreef:Misschien helpt het als je een oudere versie download. Hier vindt je een rijtje van alle CAW-versies.

Ook lijkt me het verstandig om dit even door te lezen en uit te proberen. (ik denk dat dit eerder helpt, dan gebruiken van een oudere versie. eerst dit uitproberen dus) Het heeft al een aantal mensen geholpen. ;)

Als dit allebei niet werkt, zou je nog een kijkje hier kunnen nemen; er staan veel handige dingen. :D
Wat dikgedrukt staat helpt jullie dnek ik wel, ik had namelijk hetzelfde ;). Je moet wel de aller laatste versie nemen. Als het goed is werkt alles dan wel (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: create a world tool

^ Jep! en dan moet je versie 1.11.10 hebben :D

O. Dan moet je wachten tot beestenbende, vrees ik.. :(

Edit: Wacht.. heb je een apple? Want daar werkt CAW sowieso niet op..

Laatst gewijzigd door lenhofcreathings op do 01 sep 2011, 23:46, 2 keer totaal gewijzigd.

.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties