Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
XDorien
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 09 aug 2011, 15:41

Help alstublieft!

hey iedereen!!
ik heb vandaag Sims 3 Creëer een Wereld (tool – BETA) gedownload alles ging goed tot dat ik het wou opstarten dan kreeg ik dit: de versie van de game die je op dit moment
geinstaleerd hebt, werkt niet in combinatie met d sims 3 een werled-tool.je moet de sims 3 creer een wereld-tool opnieuw instaleren. je moet eerst een back-up maken van je wereldbaestanden en vervolgens de sims 3 een wereld-tool verwijderen. download daarna de nieuwe versievan de sims 3 creer een werld-tool en instaleer deze nieuwe versie.

hoe los ik dit op??? want ik heb het al 2 keer verwijderd en terug opgestart maar dan werkt het nog niet
:hamer

Laatst gewijzigd door AnsjJ2 op di 09 aug 2011, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Reden: Titel hoeft niet in caps ;) aangepast

Gebruikersavatar
XDorien
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 09 aug 2011, 15:41

Re: Help alstublieft!

freggel schreef:je moet hem alleen opnieuw instaleeren ;)
ik ga eens proberen. zeg maar kan het probleem zijn dat ik op de site mijn basis game niet geregistreerd hebt?
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Help alstublieft!

Het opnieuw downloaden en installeren werkt niet voor iedereen... Maar... Ik heb net EA Games gebeld en hun gevraagd of hier een oplossing voor was, en ik wacht nu op een link die ze mij gaan mailen waar je dus een superpatch krijgt die je moet installeren en dan zou het moeten werken. Ik zal die link hier op het forum ook vermelden als het werkt... Heb gevraagd of dat mocht en daar hadden ze bij EA Games geen probleem mee. Maar het klopt inderdaad dat er dus mensen zijn waarbij het allemaal wel werkt en waarbij het niet werkt... Dit heeft te maken met de vernieuwde manier van de updates vrijgeven... Tenminste dat begreep ik uit het verhaal van EA. Maar als het goed is, moet het probleem met die link verholpen kunnen worden.

En ja, je moet inderdaad wel het basis spel op je computer hebben staan wil je het laten werken. Op het ogenblik werkt Creër een wereld bij mij alleen als ik het basis spel op mijn computer heb staan en mijn uitbreidingen niet geinstalleerd heb. Daarvoor dus hopelijk snel de oplossing met die link.
Gebruikersavatar
XDorien
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
di 09 aug 2011, 15:41

Re: Help alstublieft!

SimGandr schreef:Het opnieuw downloaden en installeren werkt niet voor iedereen... Maar... Ik heb net EA Games gebeld en hun gevraagd of hier een oplossing voor was, en ik wacht nu op een link die ze mij gaan mailen waar je dus een superpatch krijgt die je moet installeren en dan zou het moeten werken. Ik zal die link hier op het forum ook vermelden als het werkt... Heb gevraagd of dat mocht en daar hadden ze bij EA Games geen probleem mee. Maar het klopt inderdaad dat er dus mensen zijn waarbij het allemaal wel werkt en waarbij het niet werkt... Dit heeft te maken met de vernieuwde manier van de updates vrijgeven... Tenminste dat begreep ik uit het verhaal van EA. Maar als het goed is, moet het probleem met die link verholpen kunnen worden.

En ja, je moet inderdaad wel het basis spel op je computer hebben staan wil je het laten werken. Op het ogenblik werkt Creër een wereld bij mij alleen als ik het basis spel op mijn computer heb staan en mijn uitbreidingen niet geinstalleerd heb. Daarvoor dus hopelijk snel de oplossing met die link.
bedankt!!!! :thumbsup hopelijk werky het! :swing

Weergave- en sorteeropties