Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

65 berichten • Pagina 1 van 4

Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Satlo City - NIEUW!: Mail huizen naar mij toe! - HULP NODIG!

Hoi iedereen!
Ik ga beginnen met een nieuwe Sims-wereld, genaamd Satlo City. Het wordt een wereld zoals Sunset Valley (veel huisjes en openbare gebouwen).

Wat is er allemaal te vinden in Satlo City?
[*][/b] Stadhuis
[*][/b] Bistro
[*][/b] Restaurant
[*][/b] Kantoorgebouw
[*][/b] Parken
[*][/b] Wasserette
[*][/b] Bibliotheken
[*][/b] Winkels
[*][/b] Basishuizen (klasse 4)
[*][/b] All-in-one huizen (klasse 3)
[*][/b] Standaardvilla's (klasse 2)
[*][/b] Super-deluxe-villa's (klasse 1)

Maar ik heb jullie hulp nodig! Ik kan alles niet alleen, en daarom vraag ik aan jullie om mij te helpen! Misschien zouden jullie één van bovenstaande dingen maken, en mij helpen met landschappen (bijv. ideeën). Jullie kunnen elk idee insturen, want er kunnen nog 35 geplande ideeën in mijn wereld verwerkt worden (28 woonkavels en 7 openbare kavels). Als er een ander leuk idee voor een openbare kavel komt, dan kijk ik of deze bij de wereld past. Er komen trouwens ook een hoop lege kavels, voor extra bouwideeën.

Vrije plaatsen:
[*][/b] 1 van de 3 parken
[*][/b] 2 van de 3 wasserettes
[*][/b] 3 van de 3 bibliotheken (VOL!)
[*][/b] 0 van de 4 stranden
[*][/b] 0 van de 10 basishuizen (klasse 4)
[*][/b] 0 van de 8 all-in-one huizen (klasse 3)
[*][/b] 0 van de 6 standaardvilla's (klasse 2)
[*][/b] 1 van de 5 super-deluxe-villa's (klasse 1)

Bouwers:
freggel (1 wasserette, 1 bibliotheek) (1 park (64x64) en 1 klasse 4-huisje - Nog niet ontvangen)
deetui (1 klasse 1/2-huisje - Nog niet ontvangen)

Pakketten die je mag gebruiken:
De Sims 3 - Basisspel, De Sims 3: Wereldavonturen, De Sims 3: Luxe Accessoires, De Sims 3: Ambities,De Sims 3: Supersnelle Accessoires, De Sims 3: Na Middernacht,De Sims 3: Buitenleven Accessoires, De Sims 3: Levensweg, De Sims 3: Buurtleven Accessoires en De Sims 3: Beestenbende

Downloads zijn ook welkom, zowel Sims3Pack als PACKAGE, zolang ze legaal zijn. Als je het gebouw of huis af hebt, plaats je hem op De Uitwisseling op http://www.desims3.nl of http://www.desims3.be en geef je de link aan mij door, of je plaatst een reactie op dit forum met het Sims3Pack-bestand als bijlage. Er is een mogelijkheid om je wereld naar mij toe te mailen, mail dan naar sims.magazine@hotmail.com. Satlo City wordt dé stad van mijn nieuwe Sims-community (waar ik hier geen reclame voor ga maken), maar komt wel op The Sims 3 Exchange. Ik hoop dat jullie graag willen proberen om huizen en/of openbare kavels te bouwen. Alle hulp is welkom en iedereen die mij helpt krijgt een speciaal pakket om te downloaden, speciaal gemaakt voor Satlo City. Dat pakket bestaat uit:

[*] De stad downloaden voor de officiële releasedatum!
[*] Een exclusieve stadsfamilie, speciaal gemaakt voor Satlo City!
[*] Een complete kinderspeeltuin!

Hoe mail je het bestand naar mij toe?
Even uploaden op De Uitwisseling.

Diegene die het pakket al ontvangen (alleen als ze dat willen):
Honnor
SimsBear
YannickLOVESDeSims
deetui
Miss_Darkie
freggel
maike0900
cedric

Systeemvereisten:
[*] Je moet De Sims 3 kunnen draaien!
[*] De Sims 3 (Basisspel, PC/Mac)
[*] De Sims 3: Wereldavonturen, De Sims 3: Ambities, De Sims 3: Na Middernacht, De Sims 3: Levensweg en De Sims 3: Beestenbende (LE niet vereist)
[*] De Sims 3: Luxe Accessoires, De Sims 3: Supersnelle Accessoires, De Sims 3: Buitenleven Accessoires en De Sims 3: Buurtleven Accessoires
[*] Min. 2,0 GHz processor (Vista/7 = 2,4 GHz) (Mac: Intel Core Duo Processor)
[*] 1 GB RAM (Vista/7 = 1,5 GB RAM) (Mac: 2 GB RAM)
[*] ??? GB harde schijfruimte (XP, Vista, 7 en Mac)

SCREENS!

Afbeelding
Satlo City - Voorlopige Stadsplan (Straten en Kavels) - (4-1-2012)

Afbeelding
Het Satlo City Stadhuis - (4-1-2012)

Afbeelding
Satlo City Albert Heijn

Afbeelding
Wasserette Bubbelboot (Gemaakt door/© freggel van SimsNieuws.nl) - (4-1-2012)

Afbeelding
Bibliotheek Boedapest (Gemaakt door/© freggel van SimsNieuws.nl) - (4-1-2012)

Afbeelding
Het Stadspark - (4-1-2012)

Afbeelding
Wellness Centre 'Zongoot' - (4-1-2012)

Afbeelding
De Vuilnisbelt - (4-1-2012)

Afbeelding
Het Sociaal-Gesnaai Café - (4-1-2012)

Afbeelding
De Dubbelduo Kantoortorens - (4-1-2012)

Afbeelding
De Brandweerkazerne - (4-1-2012)

Afbeelding
Complex Cinéma - (4-1-2012)

Afbeelding
De Buitengewoon Klasse Basisschool - (4-1-2012)

Uiterste releasedatum van Satlo City:
1 april 2012

Alvast bedankt!
Steven
Burgemeester/Grondhouder Satlo City

Laatst gewijzigd door steventb op wo 04 jan 2012, 11:41, 23 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Shevens
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3471
Lid geworden op:
do 28 okt 2010, 20:02

Re: Satlo City - Nieuwe Wereld!

Je kan goede wegen maken door ze eerst te maken en dan doe je ze met verplaats tool ze uitrekken naar een andere weg en dan moet het vast komen te staan.. Naja ik weet niet hoe je het goed uitlegt youtube helpt ook!
Afbeelding
Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Re: Satlo City - Nieuwe Wereld!

Geweldig! Door de uitleg van SimsBear van SimUniverse (met dank aan Yannick), snap ik nu eindelijk hoe ik goede wegen moet aanleggen.. Ik zit nu in Tsjechië (met gratis Wi-Fi), en ik heb net De Sims 3 opnieuw moeten installeren, lang verhaal ;) .

Ik ga als de tool gedownload is beginnen met het maken van Satlo City. Ik heb trouwens ook nog één superdeluxe villa van klasse 1, dus er zijn nog 4 plekken beschikbaar voor klasse 1 :).

Als er nog interesse is om iets te maken, iedereen is welkom en er is genoeg plek! Alsjeblieft: voeg niets in van Wereldavonturen, Ambities of Na Middernacht, omdat ik die pakketten niet heb. Voor de rest: downloads zijn ook welkom, zowel Sims3Packs als package.
Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Re: Satlo City - Nieuwe Wereld!

Prima, maar de internetverbinding hier is te traag om de tool te downloaden, dus ik kan nog niet beginnen.

Het landschap word in ieder geval een stad op een eiland, met een paar stranden.

Ik open binnenkort ook een website die dan bij mijn eerste post komt te staan, dus dan kunnen jullie mijn wereld op de voet volgen.

Alle rabbit holes zijn in ieder geval in de eerste post weggehaald voor de duidelijkheid..
Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Re: Satlo City - Nieuwe Wereld!

OK. Freggel maakt een bibliotheek en een wasserette. Ik zet je in de eerste post onder bouwers. Succes! Neem de tijd, mijn tool is nog niet gedownload, maar ik ben aan het plannen.

Trouwens, je moet of het Sims3Pack-bestand aan mij geven of het op De Uitwisseling zetten.

En Miss_Darkie, wat bedoel je met ben content? Als je daarmee het pakket bedoelt, dat krijg je in ieder geval zeker.
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Satlo City - Nieuwe Wereld!

freggel schreef:^ Dat je alleen even moet zeggen dat je hebt gedownload, dan vind ze het goed ;)

Sorry voor PP ;)

Inderdaad :)


Oh, ben precies slecht in het uitleggen van mijn bedoelingen, oesje...
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Re: Satlo City - Nieuwe Wereld!

Ik heb de tool gedownload en daarmee ook update 1.24, want ik ben terug in Nederland :swing !

Heeft iemand nog interesse in het bouwen van iets (Ik wil niet zeuren ofzo), want ik kan vanaf dinsdag iets van de wereld laten zien!

En ik heb nog één vraagje:
Als ik bij 'Bewerken in spel' begin met bouwen kan ik niet inzoomen, want dan krijg ik een blauw beeld. Uitzoomen gaat wel. Wie weet hoe dat komt?

PS: Mijn computer zit tegen de vereisten aan (Windows 7 met 1,9 GHz Dual-Core (Core 2 Duo) processor met een Intel GMA 4500MHD, 3 GB geheugen en 2 uitbreidingspakketten en 4 accessoirespakketten)
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Satlo City - Nieuwe Wereld!

^^ je meot bij je mappen Documenten/Electronica Arts/DDcache meot je DDCache ff op je bureau-blad plaatsen, zo kan je het bewerken in je spel, ena sl je het normaal weer wilt spelen moet je eht terugzetten waar het stond(hopelijk heb ik het goed uitgelegd)
Gebruikersavatar
steventb
Snackventer Snackventer
Berichten:
64
Lid geworden op:
do 28 jul 2011, 17:37

Re: Satlo City - Nieuwe Wereld!

@maike0090 Hmm, misschien iets voor aan het strand.. een paar bungalowtjes in moderne stijl? Of verzin zelf iets leuks ;) .

@deetui Wat bedoel je met DDCache? Ik heb in de map Documenten > Electronic Arts > De Sims 3: Creeër een Wereld-tool alleen de volgende mappen staan: ContentPatch, SigsCache, Thumbnails, UserToolData en WorldbuilderCache EDIT: Is al gelukt door gewoon een boom te plaatsen, bedankt voor je hulp!
Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Satlo City - Nieuwe Wereld!

steventb schreef:@maike0090 Hmm, misschien iets voor aan het strand.. een paar bungalowtjes in moderne stijl? Of verzin zelf iets leuks ;) .

@deetui Wat bedoel je met DDCache? Ik heb in de map Documenten > Electronic Arts > De Sims 3: Creeër een Wereld-tool alleen de volgende mappen staan: ContentPatch, SigsCache, Thumbnails, UserToolData en WorldbuilderCache EDIT: Is al gelukt door gewoon een boom te plaatsen, bedankt voor je hulp!

DDCache staat onder de sims 3 en niet sims 3 creer een wereld tool.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie