Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Caw werkt ineens niet meer.. help:(

Hoi..
Ik wou dus weer met caw gaan beginnen maar bij het opstarten kreeg ik deze melding:
De versie van de game die je op dit moment geinstaleerd hebt, werkt niet in combinatie met de sims 3 creeer een wereld-tool. Je moet de sims creeer een wereld tool opnieuw instaleren. Je moest eerst een backup maken van je wereld bestanden en vervolgend de sims caw-tool verwijderen. Download daarna de nieuwe versie van caw en instaleer deze nieuwe versie.

Nu is mijn vraag:
Ik heb hem al iets van 3 x eraf gehaald opieuw gedownload en geinstaleerd.. maar ik krijg steeds dezelfde melding.
Ik heb bij het verwijderen wel de opgeslagen bestanden laten staan want dat kreeg ik in zo'n menutje of ik die ook wou verwijderen.. ik heb ze niet verwijderd omdat ik niet weet waar ik ze kan vinden. Zou het daaraan kunnen liggen?
En waar kan ik eventueel de nieuwe versie van caw vinden want ik wil weer een wereld maken:(

Snelle hulp geboden please...
Liefs,
Mimi
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Caw werkt ineens niet meer.. help:(

Oja dt was ik ergeten te zeggen, elke keer als ik me spel wil updaten lijkt het wel alsof hij het niet goed doet ofzo.. dat balkje van origin loopt wel door naar 100% maar wanneer die daar is gebeurd er niks meer.. en weet ik dus ook niet of hij up -to date is.. ik heb een tijdje geleden gehad toen ik wou updaten dat hij iets van 3 x achter elkaar zei dat er een nieuwe update was.. maar lijkt me erg onlogish dat dat allemaal verschillende zijn..:(

Ik heb versie:
8.0.152.012001
Ik heb supersnelle en buurtleven NIET.
Het spel zegt dat hij up to date is..
Kan iemand mij vertellen wat het probleem is:(
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!

Weergave- en sorteeropties