Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

90 berichten • Pagina 4 van 5

Clauww
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
23
Lid geworden op:
do 04 aug 2011, 10:07

Re: ULTRA VALLEY, zondag de eerste wegen en gebouwen

Als het mag wil ik over een week, als ik thuis ben, en Generations heb, een leuke speeltuin bouwen? Maar dan ben ik daar wel even mee bezig(4 dagen ofzo) want ik ben nogal een perfectionist xD. En later wil ik ook nog wel misschien een supermarkt, boekwinkel, kuuroord of een sporthal maken c:
Rabbitholes zijn makkelijker om te maken, dus als ik de speeltuin af heb wil ik wel een supermarkt ofoz maken.

xoxo
1 Thing
2 Do
3 Words
4 You
I Love you. ♥
Gebruikersavatar
YannickLOVESDesims
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
329
Lid geworden op:
di 18 jan 2011, 16:03

Re: ULTRA VALLEY, zondag de eerste wegen en gebouwen

Iedereen mag bouwen!!!!

De eerste wegen en gebouwen zijn er, het ziet nog niet echt mooi uit ofzo, niet zo stadsachtig, maar er is een begin:
Afbeelding
Afbeelding
_________________________________________________________________________
@Simsbear Ik zet morgen Tectria in de wereld :thumbsup
__________________________________________________________________________
Stuur je mooise creaties van huizen enz. in naar yannickvanloon@gmail.com, het best via mediafire ofzo
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: ULTRA VALLEY, Eerste foto's online

Voor diegene die de wereld niet willen downloaden vanwege de grote hoeveelheid aan downloads:
Ik gebruik het programma 'Sims3pack Cleaner'.

Met dit programma is het mogelijk om alle downloads uit een Sims3Pack te halen zodat je alleen nog maar het zuivere bestand overhoud!
Super handig!!
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: ULTRA VALLEY, Eerste foto's online

Simsfreak schreef:Blijft er dan nog wat van de buurt over? xd

Ik hoop het :D
Want ik speel zonder downloads in mijn game, buiten werelden en huizen van andere simmers.
Maar deze gaan altijd eerst door een 'screening', hihi.
Anders heb ik veel te veel rommel in mijn game zitten waardoor alles weer blokkeert.
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: ULTRA VALLEY, Eerste foto's online

Ik weet niet of je het al van plan was of niet. Maar waar je nu gewoon een rechte afgrond het water in hebt (achter de lantaarnpalen). Je hebt in CAW een stenen muur, geloof dat het waterkering heet ofzo? Iig is het een afbakening tussen het land en het water, maar ik zou die er tussen zetten als ik jou was. Tenzij je natuurlijk wat anders van plan bent met de oevers.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: ULTRA VALLEY, zondag de eerste wegen en gebouwen

^
YannickLOVESDesims schreef:je moet het uploaden naar startprogramma, dan in sims 3 map bij je uploads kijken, die voeg je als bestand toe bij (g)(hot)e-mail
Even verder kijken dan je neus lang is.. :D

V Op de post boven mij :laugh

Laatst gewijzigd door lenhofcreathings op di 09 aug 2011, 12:27, 3 keer totaal gewijzigd.

.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: ULTRA VALLEY, Eerste foto's online

@ deetui

Als je in je spel zit en je huis gebouwd hebt, ga je via het optie menu zelfde plek als waar je je spel afsluit)
Alleen druk je nu daar op Stad Bewerken, als je daar nog niet in zit.

Nu kan je op je huis klikken en krijg je een venstertje waarin je je huis een naam kan geven en eventueel een beschrijving via het blad-figuurtje. Via het map-figuurtje, kan je je huis in je bibliotheek zetten. Dit is voor als je je huis op een andere locatie in je spel wilt zetten.
Om het naar het startprogramma te uploaden moet je op 3de bolletje drukken. het Molentje noem ik het altijd..heb geen idee wat het is. ;)
Daar kun je eventueel nogmaals je naam en beschrijving aanpassen en vervolgens m naar je launcher uploaden. Als hij klaar is staat hij in je launcher onder uploads.

Om deze vervolgens met de mail mee te kunnen sturen moet je naar je "mijn documenten" map gaan en dan naar Electronic Arts/Sims 3/Exports In deze laatste map vind je een sims3pack (blauw vierkantje met groene diamant erin) dit is jouw huis. En dus moet je dit bestandje met de mail naar Yannick versturen.

Hoop dat je er zo uitkomt?
Gebruikersavatar
Amberr_M
Snackventer Snackventer
Berichten:
97
Lid geworden op:
do 23 jun 2011, 21:32

Re: ULTRA VALLEY, Eerste foto's online

Bakie schreef:Ik raad je aan om VEEEEL minder lantaarnpalen langs de weg te zetten. Nu staan er veels te veel. Je kan er makkelijk 5 tussenuit halen bij ieder lantaarn ;)
Ja dat vind ik ook :p
Maar het ziet er voor de rest wel heel leuk uit! :D
Dat reuzerad is echt heel gaaf! :)
Be different

Weergave- en sorteeropties