Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

felicity
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
zo 25 apr 2010, 08:45

Probs met CAW

Hallo allemaal,

Ik las net dat er meer mensen zijn die problemen hebben met CAW, na installatie Buurtleven.
Ik las ook dat de meeste mensen het hebben opgelost na opnieuw te hebben geïnstalleerd.

Nou ik heb het al 'tig' keer opnieuw geïnstalleerd en he start ook op, maar als ik een hoogte map of bestaande map wil openen doet het helemaal niets.

Iemand die mij kan helpen!!!!! :?
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Probs met CAW

Ook ik heb ineens dat ik het niet meer kan gebruiken, en ik heb hem gewoon legaal van de sims site af... Het begon nadat ik al mijn spellen opnieuw moest installeren op mijn andere computer, mijn andere heeft de geest gegeven. Frapant is ook dat dit bij mij ontstond nadat ik dus ook de uitbreidingen allemaal geinstalleerd had... ((Die had ik namelijk net aangeschaft en ik was al helemaal enthousiast omdat ik allemaal plannen had met een wereld die ik aan het bouwen was... Maar ja dat is nu dus allemaal openieuw beginnen... wat niet kan omdat het niet opstart...))
Misschien ligt het in de volgorde van installatie van de spellen? Ik weet het niet en zou graag horen van iemand die het wel aan de praat gekregen heeft, hoe die dit gedaan heeft. Als het kan zou ik toch antwoord willen, want ik ben dus maar gewoon weer begonnen met families maken maar zou het zonde vinden als ik ook daar weer helemaal opnieuw mee moest beginnen wanneer ik wat verder ben met die families... Als jullie nog begrijpen wat ik bedoel *lol*
Ik hoop wat terug te horen, want ik vond het maken van werelden juist zo interessant... Wilde een film maken maar dat moet ik nu ook uitstellen...
felicity
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
4
Lid geworden op:
zo 25 apr 2010, 08:45

Re: Probs met CAW

Hallo allemaal,

Ik heb CAW aan de praat gekregen, net toen ik HOERA! wilde gillen deed ie het weer niet.
Ik geef het op. Iedere keer als ik iets nieuws aan het spel wil toevoegen crasht CAW.
Het is gewoon niet leuk meer. Om nu weer alles opnieuw te gaan installeren...........

Weergave- en sorteeropties