Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Rudy8292
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 23 jul 2011, 22:31

Create A World tool niet compatible met Buurtleven?

Hoihoi,

Ik heb De Sims 3 Buurtleven ook binnen, geïnstalleerd en even gekeken. Echter nu ik de CAW tool op wil starten geeft hij deze fout:

De versie van de game die je op dit moment geïnstalleerd hebt, werkt niet in combinatie met De Sims 3 creëer een wereld tool.. blablabla.. Je moet dan de tool verwijderen en opnieuw installeren. En dan zegt hij nog iets over de nieuwste versie, echter.. volgens mij heb ik die al, want ik heb de tool die ik gebruik echt een x aantal dagen geleden van de officiële sims website gehaald.....

What's the problem and hoe oplossen? :)

Alvast thnx!
Rudy8292
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 23 jul 2011, 22:31

Re: Create A World tool niet compatible met Buurtleven?

Dat heb ik al gedaan, maar nog steeds geeft hij die fout.. EA en zijn weird stuff altijd. xD

Update:

Opgelost, jeetje.. moet je nou werkelijkwaar iedere keer wanneer een nieuwe uitbreiding of iets uitkomt, meteen naar de website gaan en de tool opnieuw downloaden? :? Nouja.. dat heb ik dus maar gedaan (ondanks dat ik de tool echt een aantal dagen geleden al had gedownload) en nu werkt het weer.

Zo leer je nog eens wat. ;) Ben ook allang blij dat ik de oplossing op die blauwe vervelende schermen heb gevonden in In-spel bewerken. ;)
Gebruikersavatar
SimGandr
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
411
Lid geworden op:
vr 17 dec 2010, 23:49

Re: Create A World tool niet compatible met Buurtleven?

Zou iemand mij hier misschien kunnen uitleggen wat ze exact gedaan hebben om Creëer een wereld te laten werken?
Ik heb een paar dagen terug een aantal uitbreidings sets gekocht en op de computer geïnstalleerd... die heeft de geest gegeven en nu heb ik alles op een andere computer moeten zetten, waar, vreemd genoeg, nu creëer een wereld dus niet werkt. Ook ik krijg de melding maar wat ik ook doe... Ik krijg steeds weer dat bericht:

De versie van de game die je op dit moment geïnstalleerd hebt, werkt niet in combinatie met De Sims3 creëer een wereld tool. Je moet De Sims3 creëer een wereld tool opnieuw installeren. Je moet eerst een back up maken van je wereldbestanden en vervolgens De Sims3 creëer een wereldtool verwijderen. Download daarna de nieuwe versie van De Sims3 creëer een wereldtool en installeer deze nieuwe versie.

Ik heb dus meerdere malen de wereld creëer weggehaald... Ik had geen werelden, immers die stonden op die andere computer die dus nu niet meer werkt... Maar volgens mij overzie ik iets en ik mis geheel wat dat is... Vandaar dat ik hier vraag om het stap voor stap even uit te leggen als je kan... Want ik baal al genoeg dat ik weer opnieuw mag beginnen... Is niet de eerste keer... *zucht*

Alvast heel erg bedankt!

Weergave- en sorteeropties