Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

113 berichten • Pagina 5 van 6

Gebruikersavatar
snoowie9
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
39
Lid geworden op:
ma 08 feb 2010, 20:28

Re: visual valley - BOUWERS GEZOCHT!!!!!

vandaag is een grote dag
de beta versie van visual valley komt nu uit.
:swing :swing :swing :swing :swing :swing :swing :swing :swing :swing :swing :swing :swing
de gebouwen zijn nog niet af en soms zitten er foutjes in de weg.
wel is het terein af.


:thumbsup klik hier :thumbsup

ook is het nu mogelijk om je eigen gebouw in de wereld te krijgen. en dan wel een woonwagen.
inschrijven is mogelijk op deze nummers.
Afbeelding

kies een nummer en laat hem achter.

er zijn 75 plaatsen (mischien dom om nog een keer te zeggen maar ja, soms zien mensen dat niet)

snoowie9
Afbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: visual valley - Beta versie nu online!!!!!!

Geweldig Snoowie!
EDIT: Ik heb een park gemaakt, ik ben alleen de foto kwijt met de nummers van de kavels, dus je moet maar even uitzoeken waar je 'm neerzet.. :P
Afbeelding
download

Laatst gewijzigd door lenhofcreathings op zo 09 okt 2011, 19:58, 1 keer totaal gewijzigd.

.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: visual valley - Beta versie nu online!!!!!!

Heb net de wereld eens doorkeken in de rapte en dit zijn enkele opmerkingen/tips:
*Gebruik kavels die standaardmaten hebben, je trailerpark is héél mooi...maar kavels van 19x9 vind je niet op internet...dus je bent verplicht om zelf te bouwen (want ik dacht dat de kleinste standaardmaat 10x10 was)
*Ik vind het ZEER GOED dat je zo veel kavels hebt! Dit is, voor mij persoonlijk, erg interessant omdat ik veel generaties in mijn stad heb en mij graag beweeg doorheen mijn stad zonder als haringen in een ton te zitten.
*Je bergen aan de randen van je wereld zijn vrij slecht afgewerkt, misschien wat meer kleurtjes hierop aanbrengen?
*Er is veel gezegt geweest dat je te veel bomen hebt enzo, maar ikzelf vind dit goed meevallen! Let wel op, zet er niet te veel bij want dan word het wel veel :P

Groetjes!!!
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: visual valley - Beta versie nu online!!!!!!

Waar - op welke pagina - heb je dat overzichtje met genummerde kavels staan? Ik kan dat zo snel niet terugvinden.
Ik heb je wereld net gedownload en ga er eens mee stoeien. Ik wil best wel wat bouwen in Nederlandse stijl.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
snoowie9
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
39
Lid geworden op:
ma 08 feb 2010, 20:28

Re: visual valley - Beta versie nu online!!!!!!

franniewee schreef:Waar - op welke pagina - heb je dat overzichtje met genummerde kavels staan? Ik kan dat zo snel niet terugvinden.
Ik heb je
franniewee schreef:Waar - op welke pagina - heb je dat overzichtje met genummerde kavels staan? Ik kan dat zo snel niet terugvinden.
Ik heb je wereld net gedownload en ga er eens mee stoeien. Ik wil best wel wat bouwen in Nederlandse stijl.
wereld net gedownload en ga er eens mee stoeien. Ik wil best wel wat bouwen in Nederlandse stijl.
Pagina 9
Afbeelding
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: visual valley - Beta versie nu online!!!!!!

Nou, dan heb ik iets gebouwd voor kavel nr 1. Een echt piepklein Noord-Hollands huisje, je weet wel (of niet) met zo'n heel hoog puntdak dat gelijk op de 1e verdieping begint. Ik zag al wel 1 probleem: op de 1e etage zijn geen muren, maar dak en dat laat het spel niet zien als je op de 1e etage bent. (staat alleen een bed, dus misschien valt het allemaal wel mee.)
Moet nog screens maken. Heb probleem met patronen, dan crasht mijn spel (blijft voor eeuwig laden), gelukkig had ik wel alles opgeslagen.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner

Weergave- en sorteeropties