Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

113 berichten • Pagina 6 van 6

Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: visual valley - Beta versie nu online!!!!!!

Hoi Snoowie9: ik heb 2 kleine (starter) huisjes Noord-Hollandse stijl, dat is met zo'n hoog puntdak gemaakt die op de kleine kaveltjes passen in. Het ene huisje is (min of meer) gespiegeld aan de andere. Alles is heel compact gebouwd. Bij het testen ben ik geen problemen tegen gekomen.
Je mag ze hebben/gebruiken als je wilt.

Hier wat screens:

Begane grond huisje 1A

Afbeelding

1e verdieping huisje 1A

Afbeelding

Voorgevel
Afbeelding

zijgevel

Afbeelding

achtergevel
Afbeelding


Huisje 1B heeft rode bakstenen en een andere kleur dakpannen, ik ben alleen vergeten om screens van de buitenkant te maken.

begane grond

Afbeelding

1e verdieping


Afbeelding

woonkamer
Afbeelding

keuken

Afbeelding

keuken en toegang badkamer
Afbeelding

slaapkamer voorzijde
Afbeelding

slaapkamer achterzijde
Afbeelding

Je kan ze hier downloaden:

https://www.mediafire.com/file/m2do2ooq ... e%201B.rar

https://www.mediafire.com/file/3yl1wn67 ... e%201A.rar

De foto's laten zien wat er mee ingepakt is. Ik heb zoveel mogelijk content van EA gebruikt, maar ik kan ergens een fout hebben gemaakt. De huisjes zelf zijn in Sims3Packs opgeslagen.

Enjoy!

PS: je wereld is misschien toch aan de grote kant en dat betekent dat het spel trager wordt.

Laatst gewijzigd door franniewee op wo 19 okt 2011, 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
franniewee
Mest analist Mest analist
Berichten:
535
Lid geworden op:
wo 30 sep 2009, 22:32

Re: visual valley - Beta versie nu online!!!!!!

@sims-mike:
je hebt gelijk. Eigenlijk waren dit een heleboel woonkavels naast elkaar (overal waar je de huizen ziet) Ik heb er een paar verwijderd en daar wat struiken en bomen in gezet. Maar dat kun je t.z.t. natuurlijk zelf naar eigen inzicht aanpassen.

O ja, Snoowie9: ik denk echt dat je de wereld wat kleiner zou moeten maken om het speelbaar te houden. Misschien dat je de huisjes nog verder kunt uitkleden, alleen de buitenmuren houden b.v.
Whatever you like.
Afbeelding
Tutorials in Dutch vind je hier en voor The Long Road klik op de banner
Gebruikersavatar
snoowie9
Kruidenverdeler Kruidenverdeler
Berichten:
39
Lid geworden op:
ma 08 feb 2010, 20:28

Re: visual valley - Beta versie nu online!!!!!!

hallo simmers,

als aller eerste bedankt voor jullie reacties.
ik heb een hoop reacties gehad dat de wereld te groot zou zijn of dat de kavels te klein zouden zijn terechte reacties maar daar kun ik nu niets meer aan doen dit kan ik pas in de volgende wereld die ik ga maken (als er een volgende komtAfbeelding) hier hoop ik nu dan ook geen reaties meer over te ontvangen.

voor de rest zal het even duren voordat ik een update met foto' s kan brengen. ik moest namelijk mijn computer herinstalleren, maar geen nood de bestanden zijn veilig.

tot de volgende update.
:D :D :D snoowie9 :D :D :D
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie