Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

23 berichten • Pagina 1 van 2

hello25
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
za 10 okt 2009, 13:25

Harry potter wereld vn hello25

Hee allemaal, Ik heb sinds gister een soort van blog opgezet op de sims 3 site. Daar kun je mij volgen. Ik ben nu bezig met het bouwen van zweinstijn. Ik weet dat er al een mooie wereld is maar ik vind het jammer dat je die niet kunt bewerken. Het kasteel is niet volgens het echte kasteel gebouwd dus daarom bouw ik er nu zelf een. De buitenmuren staan al en ik heb al een deel binnengebouwd. Je kunt mij vinden op de sims 3 site onder dezelfde gebruikersnaam namelijk hello25. In mijn blog daar staat een link naar het topic. Je kan ook zoeken op Harry Potter world, including hogwarts and hogsmeade maar ik weet niet zeker of hij dat doet. Als jullie nog tips of leuke reacties hebben zou ik dat erg leuk vinden. Ik zal ook afbeeldingen posten.

groeten van hello25

update 15 july 2011
Afbeelding

Afbeelding

update 17 july

Afbeelding

update 22 july

Ik heb mijn plannen veranderd en ga nu de hele harry potter wereld maken. :D

Afbeelding

De ingang naar de toverwereld vind je in London in "de lekke ketel"

Afbeelding

binnen in de lekke ketel

Afbeelding

Als je door de geheim deur gaat kom je hier terecht

Afbeelding

De wegisweg

Afbeelding

Afbeelding

Dit is kings cross station :D

Afbeelding

Trein spoort door het landschap

Afbeelding

Overzicht
Afbeelding

Het kasteel
Afbeelding

Hagrids huisje
Afbeelding

het verboden bos
Afbeelding

De wegisweg met olivander en goudgrijp
Afbeelding

2 foto's van het interieur in goudgrijp
Afbeelding
Afbeelding


Afbeelding

Laatst gewijzigd door hello25 op di 26 jul 2011, 11:26, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Harry potter wereld vn hello25

Het zou leuk zijn als je hier ook wat screens van je wereld plaatst. Niet iedereen heeft altijd zin om naar de officiele sims 3 site te gaan. ( Spreek ook voornamelijk voor mezelf :P )
Je kan natuurlijk het grootste deel daar laten staan, maar een aantal previews hier zou ook niet slecht zijn. Misschien dat er dan juist nog meer mensen naar je blog toe zullen gaan!

Ik ben heel benieuwd in ieder geval. heb net nog stukje Harry zitten kijken en me te bedenken dat het maken van Hogwards een heel karwei zou zijn. Dus ben benieuwd!
hello25
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
za 10 okt 2009, 13:25

Re: Harry potter wereld vn hello25

oke bedankt voor de tip. Heb 2 afbeeldingen gepost. Ja het is idd een heel werk maar als het leuk is is het geen probleem om het te doen. Ik vind het er zelf echt al behoorlijk goed uitzien. Alleen heb ik problemen met CAW. Als ik bewerken in spel gebruik en dan inzoom naar de grond wordt het blauw. Dat is heel vervelend, ik heb de teken afstand al op laag gezet maar dat helpt ook niet. Ik start nu 10 keer CAW op en dan doet hij het af en toe.
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Harry potter wereld vn hello25

Ziet er inderdaad mooi uit ;o

Ben heel erg benieuwd naar de volgende screens (:
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Harry potter wereld vn hello25

Ziet er heel goed uit, vooral dat laatste plaatje vind ik heel mooi!
Komt er ook een zwerkbal veld bij? ;)
En natuurlijk ergens een spoorlijntje neem ik aan? (Al is het maar achter in de heuvels. Je kan dan ook echt een trein daar over laten rijden als het goed is die om de zoveel sims-minuten voorbij komt)
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Harry potter wereld vn hello25

Zo zo, heel goed bezig! Zie dat je ondertussen flink opgeschoten bent. Zelfs Hagrid's huisje staat er al met het verboden bos erbij! Heel coowl! ;) Wat voor mistbollen zijn dat trouwens? Ik zat aan de blauwe bollen te denken, maar jij hebt er witte staan ofniet?

Die wegisweg ziet er cool uit, dat pad tussen die rotsen ook :thumbsup
hello25
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
11
Lid geworden op:
za 10 okt 2009, 13:25

Re: Harry potter wereld vn hello25

Bedankt voor jullie reacties :D Heel fijn om te horen haha. Bakie is er verschil tussen blauwe en witte bollen? :$ Want als blauwe bollen donkerdere rook afgeven verwissel ik ze. Zweinstein is al voor een deel ingericht. Ik heb nu de grote zaal ingericht en het rechter deel op de foto waar zich de grote trap bevindt, een aantal klaslokalen, de leerlingen kamer van gryfoendor, het toilet van jammerende jenny en de ingang. :D ik houd jullie op de hoogte :)
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Harry potter wereld vn hello25

ik denk dat het verschil is dat bij blauwe bollen de mist meer op de grond blijft hangen en bij die witte het helemaal in de lucht terecht komt. Tenminste zo lijkt dat op je screens ;)
Je kan ze ook beide doen dan, dan krijg je dikke mist op de grond en dunnere in de lucht.
Zou je even moeten uit proberen denk ik.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie