Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

309 berichten • Pagina 16 van 16

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Een bericht van Kyta over haar wereld en nieuwe site:

Momenteel ben ik bezig met mijn site op te zetten en dan zullen snel up-dates volgen op het sims 3 forum. Wat in het vat zit verzuurt niet hoor, als pets uitkomt ga ik het laatste stuk erbij maken en zal het voor het eind van het jaar nog on-line komen.

-->Site Kyta<--

(Op deze site is te vinden dat ze 15 oktober online gaan met die website) :D
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Kyta is weg uit het simsnieuws team en is bezig met een eigen website (zie hierboven)
Haar wereld maakt ze dus niet langer af op het simsnieuws forum, maar zal wel beschikbaar worden nadat Sims 3 Beestenbende uit komt. Zo gauw ik meer weet/de wereld online is, zal ik dat hier even melden.
Gebruikersavatar
hiki
Grafschrift schrijver Grafschrift schrijver
Berichten:
23090
Lid geworden op:
wo 24 jun 2009, 19:11

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Bakie schreef:Een bericht van Kyta over haar wereld en nieuwe site:

Momenteel ben ik bezig met mijn site op te zetten en dan zullen snel up-dates volgen op het sims 3 forum. Wat in het vat zit verzuurt niet hoor, als pets uitkomt ga ik het laatste stuk erbij maken en zal het voor het eind van het jaar nog on-line komen.

-->Site Kyta<--

(Op deze site is te vinden dat ze 15 oktober online gaan met die website) :D

Promotie van fansites is toegestaan op ons forum maar dan wel op ons Jouw Sites forum:

http://forum.simsnieuws.nl/viewforum.php?f=37

En niet elke keer hier. Dit topic gaat over de Sim Dailey wereld en het zou wel zo duidelijk zijn als dat zo blijft.
Afbeelding
Kyta

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

De laatste up-date die ik doe over De Sims Dalley wereld die ik aan het maken ben:

Momenteel is er een Sim Dalley vragen topic op mijn site Sims Adventures - Sim Dalley - A Sims World waar je met al je vragen terecht kan over Sim Dalley. Ik ga het niet meer up-daten hier op SN, dus ook niet meer reageren.

Dit topic mag op slot!

@ Ans als je goed gelezen hebt weet je dat jou huizen bij SN blijven en niet in de wereld gezet worden in de wereld Sim Dalley. Misschien even 1,5 maand geleden terug lezen.. ;)

Weergave- en sorteeropties

Gesloten