Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

309 berichten • Pagina 14 van 16

Deetui
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
6010
Lid geworden op:
za 06 aug 2011, 21:40

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Waarom ga je weg van de site???? sorry voor Capslock, stond toevallig aan!

Laatst gewijzigd door Zemm op di 23 aug 2011, 20:03, 2 keer totaal gewijzigd.

Reden: capslock weggehaald ;-)

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Klopt, maar omdat Kyta niet meer in het team zit en zij de wereld bouwde (Dus qua vorm, maar ook het erin zetten van huizen die door de teamleden werden gemaakt) is het nu niet meer mogelijk om verder te gaan met de wereld. (Ik probeer haar nog over te halen wel door te gaan, maar heb nog geen definitief antwoord terug) ;) Misschien dat een forum topic: "Kyta moet wereld blijven bouwen voor SimsNieuws" helpt :P
Zodat iedereen daar kan zeggen of hij of zij voor of tegen dit plan is en Kyta zich dan misschien nog bedenkt :)
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

o:
Het zou echt jammer zijn als je zou stoppen maar....


Je bent gewoon al zo vergekomen, en we weten dat je uit het SN team bent gestapt. Maar je begon er aan met het SN-team en het dan zomaar te eindigen? Ik vind dat je het gewoon samen af moet maken. Je bent er samen aan begonnen, dan maak je het toch ook samen af?

Ik (en ik weet zeker dat ik niet de enige ben) hoop dat je verder gaat met het team, ik bedoel. Heel veel mensen willen de wereld en staan er versteld van, het is gewoon de beste wereld ooit! En het is toch zonde zoiets zomaar te beëindigen?
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Matthieu
Meesterdief Meesterdief
Berichten:
8289
Lid geworden op:
wo 23 feb 2011, 21:02

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Simmielove schreef:o:
Het zou echt jammer zijn als je zou stoppen maar....


Je bent gewoon al zo vergekomen, en we weten dat je uit het SN team bent gestapt. Maar je begon er aan met het SN-team en het dan zomaar te eindigen? Ik vind dat je het gewoon samen af moet maken. Je bent er samen aan begonnen, dan maak je het toch ook samen af?

Ik (en ik weet zeker dat ik niet de enige ben) hoop dat je verder gaat met het team, ik bedoel. Heel veel mensen willen de wereld en staan er versteld van, het is gewoon de beste wereld ooit! En het is toch zonde zoiets zomaar te beëindigen?
Helemaal mee eens ;)
Ik denk dat zo heel SN het jammer zou vinden.. :(
Just be kind.
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

De wereld wordt inderdaad gewoon afgemaakt, maar niet meer met behulp van het SN team, Kyta maakt m nu alleen. Dus misschien dat het dan nog wat langer duurt voordat ie af is aangezien ze dan ook alle huizen alleen moeten bouwen. ;)
Maar we hebben geduld. ;) Ik wel in ieder geval.

En de huizen die tot nu toe door het team gemaakt zijn, komen op deze site als download terecht zodat je ze dan er zelf in kan zetten. Dus dan komt er sowieso 1 tombe in, maar daar blijft het dan waarschijnlijk bij helaas. ;)
Luc

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Bakie schreef:De wereld wordt inderdaad gewoon afgemaakt, maar niet meer met behulp van het SN team, Kyta maakt m nu alleen. Dus misschien dat het dan nog wat langer duurt voordat ie af is aangezien ze dan ook alle huizen alleen moeten bouwen. ;)
Maar we hebben geduld. ;) Ik wel in ieder geval.

En de huizen die tot nu toe door het team gemaakt zijn, komen op deze site als download terecht zodat je ze dan er zelf in kan zetten. Dus dan komt er sowieso 1 tombe in, maar daar blijft het dan waarschijnlijk bij helaas. ;)

Blijven de sn huizen die er al in staan gewoon staan?

Weergave- en sorteeropties

Gesloten