Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

309 berichten • Pagina 10 van 16

Maybe
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
vr 29 okt 2010, 11:28

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Elke update wordt weer mooier, knap hoor wat je allemaal bedenkt. Vind het erg grappig die 'nederlandse' elementen in een toch erg 'onnederlands' landschap. Ben gek op de heuvels en bergen hoor, maar die zie je hier niet zoveel. Ik vind de gebouwen ook erg mooi, al hoop ik dat de wereld ook in een on-affe versie te downloaden zal zijn (voor alle bouw-liefhebbers, die zelf geen wereld kunnen maken). De lay-out, de hoeveelheid van de kavels en de aankleding is schitterend en ik kan niet wachten tot je zover bent. Nu kan ik nog niets anders als wachten op de niuewe update. Keep up the good work!
Gebruikersavatar
beauvb
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 16 jul 2011, 21:04

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

vet mooi die huizen in het water daar wil ik wel met mijn sim wonen :wub
(en met mijn huisdieren want ze zeggen dat jouw wereld af is als de sims 3 pets al een tijdje uit is, duurt wel lang :( )
Gebruikersavatar
Miss_Darkie
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
316
Lid geworden op:
vr 20 nov 2009, 09:51

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Jaja, vind hem echt mooi worden!

Komen er ook moderne woonwijken in?
Met van die luxueuze moderne villa's of allemaal moderne starters?
^Modern is mijn stijl volledig, zou fijn zijn mocht ik hier iets van in terugvinden :)
Origin accountnaam: 'Sarientje'
Gebruikersavatar
beauvb
Podium hulp Podium hulp
Berichten:
171
Lid geworden op:
za 16 jul 2011, 21:04

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

ff nog een vraagie :D
met die appartenment die je maakt kan daar dan 1 huishouden wonen of is het het zelfde in Bridgeport apartenmenten dat er nog andere huishoudens er wonen
Gebruikersavatar
Marit.
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5356
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 19:26

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Wauwwauwwauwwauwwauw. Waarom kijk ik niet vaker in dit deel van het forum en waarom heb ik dit topic niet eerder gezien. LIEFDE :wub
Echt veel beter dan een EA wereld, zo mooi!
Afbeelding
Kyta

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Thx allemaal, ja er is voor ieder iets wils te vinden in deze wereld.. ;) van berghutje, modern en een een gewone woning.

ja in de appartementen kan maar één gezin, Sim of stelletje wonen.. maar achter elke deur kun je een Sim vinden, die loopt dan naar buiten toe.

Er zullen ook gewone lege kavels zijn om zelf op te bouwen, er zijn nu 168 kavels aanwezig en ik ben nog niet klaar, om die allemaal te maken is wel erg veel. Voor de bouwers onder ons er zullen genoeg kavels zijn waar je op kan bouwen en je kunt zelf bepalen of het openbaar wordt of een woonkavel.. ;)

kleine up-date.

Afbeelding

Afbeelding

(kinderdagverblijf)
Afbeelding

(privédetective)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

^^
Niet mooi, dat is een belediging, het is juist veeheeel mooier ;o

I luve it <33
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Super prachtig Kyta! Ik vind de rijtjeshuizen ook heel leuk, veel werelden hebben alleen maar verschillende huizen, maar dat maakt het allemaal wat minder realistisch naar mijn idee.
Afbeelding
Terug!

Weergave- en sorteeropties

Gesloten