Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

309 berichten • Pagina 8 van 16

Gebruikersavatar
Annemiek
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1124
Lid geworden op:
ma 21 feb 2011, 19:19

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Heeeeeel erg mooi! Jammer dat altijd als ik iets download of van de uitwisseling haal mijn spel crasht.. Anders had ik hem zeker gedownload als hij af is! Ga zo door! (Y)
Afbeelding
Klik HIER voor Annemieks screens en huizen! :D
Gebruikersavatar
DENNUSZ
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
453
Lid geworden op:
ma 06 jun 2011, 15:34

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Wauw! alleen een klein vraagje als het mag. :$

komen der ook alle stuffpacks in? want ik neem aan dat alle uitbreidingen der ook inzitten aan die Brug van bridgeport enzo tezien?

Verder is die echt heeeel mooi! :o & doe je ook best snel over. :o
Rudy8292
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
20
Lid geworden op:
za 23 jul 2011, 22:31

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Ziet er super uit!

Door jou ben ik ook maar eens begonnen aan een wereld, alleen met het bewerken in game heb ik problemen. Als ik inzoom op de kavels enzo, (eigenlijk op alles) dan wordt, hoe verder ik inzoom, mn hele scherm blauw -_-'. Ik kan dus niets bouwen, tenzij ik een kilometer boven de wereld hang en dan ga bouwen.. echt handig is dat niet. Weet iemand misschien hoe dit kan? en wat dit veroorzaakt? ..

Alvast dankje!
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

kyta1702 schreef:@ Imme.. leuk nog een bouwer, heb je al foto's op het forum staan, ik ben erg benieuwt.. Het voetpad..uhh.. ik ben daar 3 dagen mee bezig geweest om er achter te komen dat een Sim altijd de kortste weg kiest, dus als je er zeker van wil zijn dat je Sim het voetpad volgt dan moet je met hekjes gaan werken en zorgen dat je Sim gedwongen word zo te lopen.
Heel erg bedankt, ik zal het gaan proberen. Ik heb er nog geen foto's van op het forum gezet. Was een weekje weg dus daarom heb ik ook zo laat gereageerd. Ik zal kijken of ik vanmiddag foto's kan neerzetten.

Je wereld is echt prachtig!!! :D
Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

kyta1702 schreef:THX allemaal..

@ Imme.. leuk nog een bouwer, heb je al foto's op het forum staan, ik ben erg benieuwt.. Het voetpad..uhh.. ik ben daar 3 dagen mee bezig geweest om er achter te komen dat een Sim altijd de kortste weg kiest, dus als je er zeker van wil zijn dat je Sim het voetpad volgt dan moet je met hekjes gaan werken en zorgen dat je Sim gedwongen word zo te lopen.
Mooi Kyta en iedereen die helpt bouwen aan deze wereld. Wat een werk hè, het inrichten van zo een grote lap grond ;) .

Ik ben net terug van vakantie, dus vandaar deze wat 'late' reactie.

Je zult het vast al ontdekt hebben, maar je kunt een sim ook dwingen om een bepaalde route te volgen via de optie 'route bepalen' en dan 'sims kunnen hier niet komen'. Ik zelf heb die optie gebruikt voor het aanleggen van bijvoorbeeld bergpaden, waar ik geen trottoir wil gebruiken (omdat ik dat daar dan niet mooi vind).
Afbeelding
Imme
Teamlid Teamlid
Berichten:
14216
Lid geworden op:
za 28 mei 2011, 20:01

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

@wimhuiskamp. Dat kan inderdaad ook. Maar ik vraag me af of je sims er dan überhaubt nog kunnen komen. Als je bijvoorbeeld kiest om je sims naar een stuk te begeleiden waar hij niet kan komen, kan hij daar dan wel komen als je er zelf voor kiest?? of is het zo als je die marker gebruikt dat je sim er nooit meer kan komen?? Als je sims er wel kunnen komen is dit natuurlijk een goede oplossing.

Edit: Het is nu helemaal duidelijk! Bedankt. :)

Laatst gewijzigd door Imme op zo 24 jul 2011, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
wimhuiskamp
Genetisch manipulator Genetisch manipulator
Berichten:
2268
Lid geworden op:
za 24 okt 2009, 21:58

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

Imme schreef:@wimhuiskamp. Dat kan inderdaad ook. Maar ik vraag me af of je sims er dan überhaubt nog kunnen komen. Als je bijvoorbeeld kiest om je sims naar een stuk te begeleiden waar hij niet kan komen, kan hij daar dan wel komen als je er zelf voor kiest?? of is het zo als je die marker gebruikt dat je sim er nooit meer kan komen?? Als je sims er wel kunnen komen is dit natuurlijk een goede oplossing.
@imme Door het gebruik van deze mogelijkheid kan een sim natuurlijk nooit op een plek komen, waar hij normaal ook niet kan komen. Maar als je met dit hulpmiddeltje een soort pad creëert, waar de sim nog wel kan komen, kun je er op die manier voor zorgen, dat een sim dit pad gaat volgen. Als er ook omheen gelopen kan worden, loop je nog steeds het risico, dat een sim die andere route zal kiezen.

Hier even een plaatje wat ik bedoel:

Afbeelding

Je hebt altijd nog de optie 'routegegevens weergeven' om te kijken of je route gaat werken. Dat wat niet bereikbaar is of waar niet doorheen te lopen is, zal hier met rode lijnen worden weergegeven. Je route is een lichtblauwe lijn en wat met wit wordt weergegeven is bereikbaar.

Afbeelding

Ik hoop, dat zo wat duidelijker is wat ik bedoel :) Maar dit topic gaat over de wereld van het sims nieuws team, dus eigenlijk hoort deze reactie al in de tips and trics over de CAW tool. Sorry voor het off topic gaan, dus. :$
Afbeelding
Kyta

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

THX allemaal voor de positieve reacties, het is echt veel werk en soms zit ik er echt doorheen met de wereld, maar door jullie en het team gaat alles lekker door. Die voetpaden zijn idd een ramp.. :S Dat wist ik niet Wim THX voor de tip! ..

Kleine up-date: Ik werd vannacht wakker en kwam weer op een ideetje, wij Nederlanders wonen maar wat graag op het water, zou dat in de Sims te doen zijn..? jeb! Het is me gelukt.. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vandaag ga ik de twee andere huizen nog afmaken.. ;)

:thumbsup Het valt me op dat er steeds meer leden een wereld gaan maken, geweldig!, ik wist niet dat we zulke goede bouwers tussen de leden hebben, ben erg benieuwt naar alle foto's.. :thumbup
Gebruikersavatar
Liza
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
5075
Lid geworden op:
zo 11 jul 2010, 17:58

Re: Sim Dalley - mijn wereld.

je hoeft niet twee keer te posten hoor. :)

Eerst staat je bericht in de wacht, dus je ziet hem niet meteen. :)

Maar iig mooie wereld!!
Prefer to get called Lisa. | I love Llama's. c:

Weergave- en sorteeropties

Gesloten