Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

20 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Bakie's Testwereldje

Bakie is enige tijd geleden ook begonnen met CAW te ontdekken.
En heeft toen enkele screens gemaakt van zijn wereldje.

Dus die zal ik dan maar eventjes hier laten zien. Om een of andere vage rede wil hij 1 screen niet uploaden op photobucket, dus die probeer ik later nog wel opnieuw.

Hieronder wat screens. En uiteraard zijn jullie reacties welkom. ;)

Hier staat alles een beetje op wat ik tot nu toe gemaakt heb in 1 overzicht. Je ziet 2 huizen met een parkje daarachter met op de achtergrond een slingerweg die door de bergen heen naarboven loopt.
Afbeelding

Een huis van wat dichterbij. De tuin moet nog wat verder aangekleed worden, maar dat komt allemaal nog wel.
Afbeelding

Parkje met bergen op achtergrond.
Afbeelding

Parkje overzicht. Moet zeggen dat Levensweg een ontzettend mooie uitbreiding is om leuke speeltuintjes te kunnen maken. :thumbsup
Afbeelding

Afbeelding

En dan nog 2 berg screentjes. Misschien dat ik boven op de berg een leuke nachtclub kan bouwen ofzoiets. Vind ik wel een geschikte plaats daarvoor. ;)
Afbeelding

En dan hier nog een bergpaadje naar een speciale plek.
Afbeelding

Dat was het voor nu. Zo gauw ik meer tijd heb om eraan te werken en er is weer enig verschil zichtbaar dan zal ik dat hier plaatsen. Maar dat kan nog enige tijd duren. Ben vrij druk de laatste tijd.
Maar reacties en vragen zijn altijd welkom!!! :thumbup
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Bakie's Testwereldje

sorry, ik heb het laatste tijd heel erg druk en heb niet veel meer gesimst. Komt vast wel weer, maar als ik dan nog aan een wereld wil werken maak ik een nieuwe. In de vorm van een eiland. Lijkt me toch wat makkelijker dan dit. En ik heb ook een veel te kleine wereld gepakt. De allerkleinste. Dus dat gaat sowieso veranderen in GROOT! :P Maar ik heb dus niet echt veel tijd. Dus zal wel weer even stil liggen.
Bouw nu af en toe nog ens een huisje, maar verder ligt het even stil. helaas..

Weergave- en sorteeropties