Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

228 berichten • Pagina 9 van 12

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld - Rockdale

Dank je honnor, ik heb nog nooit aan die instellingen gezeten, maar ik heb ze dus nu aangepast.

Afbeelding

Wat vinden jullie ervan? Zo laten of weg halen? Weet zelf namelijk niet helemaal wat ik er van vind.
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Mijn nieuwe wereld - Rockdale

Het is gaaf :3
Alleen tja.. misschien iets minder bomen.. Najaa, ik weet niet..
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld - Rockdale

Ik ga die rotsblokken op de bergen even proberen, kijken of daar wat van te zien is. Op de grond komt bij de bomen nog begroeiing, en dat moet ook nog geverfd worden. Maar die bergen, dat is mn grootste probleem.

Afbeelding

Je hebt er nog wel een beetje fantasie bij nodig, want het is natuurlijk nog niet klaar :P Maar is het zo beter dan daarnet?
Gebruikersavatar
Simsfreak
Gekke geleerde Gekke geleerde
Berichten:
10304
Lid geworden op:
di 26 okt 2010, 17:18

Re: Mijn nieuwe wereld - Rockdale

Het is wel beter denk ik :3
Alleen staan die bomen maybe een beetje te veel op een rijtje, maarjaa, ik weet niet wat de bedoeling is/was :3
Welcome to the inner workings of my mind, so dark and foul I can't disguise. Nights like this I become afraid of the darkness in my heart.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld - Rockdale

Ging meer even om de verdeling :P Ze staan nu inderdaad op een rijtje. Vandaar ook de fantasie die nog nodig was :P

En deetui vind een kasteel een heel leuk idee, al heb ik niet het idee dat ik echt een mooi kasteel kan bouwen :+) Maar denk ook niet dat het in deze wereld past, ik zou het wel in een andere wereld kunnen verwerken als ik er nog een ga maken.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld - Rockdale

@deetui, ik heb er nu zo'n kant en klare ruïne op de berg geplaatst, en er staan reclame borden langs de weg. Ook ben ik vanmiddag bezig geweest met het plaatsen van sneeuw op de bergen. Om er inderdaad wat variatie in te brengen :P

En ben vanavond bezig geweest met een paar huizen, want was de bergen toch wel erg zat :P

Afbeelding

Een heel klein huisje in de slechte wijk van rockdale, kost iets van 12.000 ofzo. Dus betaalbaar voor elke beginner.

Afbeelding

Ook dit huisje staat in die wijk, maar deze is iets van 18.000 ofzo, dus wel net over het budget van een alleenstaande heen. Maar ik geloof dat hoe meer mensen je aanmaakt in je familie hoe hoger je begin budget is. Dus dan is het wel betaalbaar aangezien er ruimte is voor 2 kinderen.

Afbeelding

Voor het eerst heb ik (naja naar mijn mening dan :P) in de sims een schattig huisje gemaakt!

Afbeelding

De benedenverdieping.

Afbeelding

En de bovenverdieping.

Ik ga proberen nog meer schattige huisjes te maken, en ik ga de komende dagen bezig met het afmaken van huizen. Want het zijn op het moment alleen maar lege omhulsels. En ik ga verder met de bergen, dus als iemand nog ideeën heeft wat betreft die 3 punten hoor ik het graag :P

Dit was ik nog even vergeten, ik heb vanmiddag ook even mn kavels geteld. En ik heb op het moment 49 openbare kavels, en daar komen er nog een stuk of wat bij van beestenbende. De manege enzo zitten er nog niet in. En 95 woonkavels, dat kan ook nog meer of minder worden maar dat weet ik op het moment nog niet.

V dank je pipapanda :P

Laatst gewijzigd door ikkest op za 05 nov 2011, 00:05, 2 keer totaal gewijzigd.

Weergave- en sorteeropties