Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

228 berichten • Pagina 8 van 12

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Ik heb eindelijk CAW weer aan de praat gekregen :D Heeft even geduurd maar niets wat ik probeerde werkte. En toen ik hem vanmiddag probeerde werkte hij ineens weer. Denk dat het aan mijn computer lag want die deed bij het spelen van de sims ook al raar. :P

Maar ben dus weer bezig geweest met de omgeving maar was dat zo snel zat dat ik maar wat appartementen ben gaan inrichten. En ik heb ook wat woningen van omschrijvingen en namen voorzien.
Hieronder een van de appartementen waar ik mee bezig ben geweest.

Afbeelding

De begane grond, met een badkamer en een kinderslaapkamer.

Afbeelding

De eerste verdieping, met 2 slaapkamers die allebei een aangrenzende badkamer hebben.

Het is niet ingericht met veel luxe dingen, maar dat is omdat het anders een heel duur appartement wordt. Er staan wel dure appartementen in de stad, maar ik wil dat je als beginner keuze hebt uit meerdere appartementen en huizen, en niet maar uit 2 of 3.

Heb het de komende week ontzettend druk omdat mijn oma zaterdag 90 wordt en we een groot feest geven :P Maar ik zal proberen tussen alle bezigheden door toch elke dag wat te doen aan mn wereld.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld - Rockdale

Nu beestenbende uit is zal het even duren voordat ik weer update, want ik ben de dieren aan het observeren om te kijken wat voor grond en ruimte wilde paarden bijv. nodig hebben. Enz...
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld - Rockdale

Ben vandaag even gestopt met spelen van de sims :P En heb een boerderij gemaakt, en ben bezig met het planten van bomen op de bergen etc. Omdat ik nog niet klaar met met het planten van bomen, laat ik eerst alleen de boerderij zien. En zal vanavond als ik klaar ben met de bomen daar ook nog wat foto's van laten zien.

Afbeelding

De boerderij van ver af.

Afbeelding

Dit is de schuur, aan de schuur vast zitten 2 afgezette stukken grond. In het eerste stuk ligt hooi en staat een trog zoals jullie kunnen zien. Ook is er genoeg ruimte om paardenballen of andere dingen in te leggen.

Afbeelding

Hier zie je van veraf het 2e stuk grond, daar heb ik al 2 van die race dingen geplaatst en de begin hindernis om mee te oefenen met springen.

Afbeelding

De schuur van binnen, er staan op het moment 4 paardenstallen in, er ligt genoeg hooi en er is ook nog een trog aanwezig.

Afbeelding

Het woonhuis. Het heeft 1 masterslaapkamer met afgeschermd baby bedje erin, 1 kinderslaapkamer met 2 stapelbedden, en 2 logeerkamers. Er zijn in totaal 3 badkamers, 1 op de bovenverdieping, 1 algemene beneden, en beide logeerkamers hebben een aangrenzende badkamer. Verder heb je via de keuken toegang tot de tuin.

Afbeelding

Hier zie je vanaf de groentetuin de zijkant van het huis waar de deur naar de achtertuin is en het zwembad zich bevind.


Ik zal later vanavond de foto's van de geplante bomen laten zien.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld - Rockdale

Nou die foto's van de bomen komen niet, want ze verdwijnen als ik uitzoom :+) En ik kan niet dicht genoeg bij komen om het van dichtbij de fotograferen want ik heb dat deel afgesloten voor de camera :P

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie