Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

228 berichten • Pagina 2 van 12

Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: Mijn nieuwe wereld

oke, top! Ja ik heb namelijk ook die hekjes in mijn wereld, maar omdat jij ze zo mooi langs je weg hebt staan. Dat dat precies past. Maar misschien dat je eerst de hekjes hebt neergezet en daarna pas de wegen dat weet ik niet. ;) (Dacht dat er 3 soorten lengtes waren? kort, gemiddeld en lang. en dan nog zo'n los paaltje)
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Ze staan niet overal even netjes, maar ik heb geprobeerd om ze er zo goed mogelijk neer te zetten. Heb gewoon eerst de weg gemaakt daarna pas de hekjes gezet.

En ik heb alleen de korte variant gebruikt omdat dat makkelijker werken is met bochten enzo.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Afbeelding

Dit is hoe het er nu uit ziet met kavels. Ik heb op het moment alle gaten maar opgevuld omdat ik gaten niet zo mooi vind. Maar zodra Accessoires/Uitbreidingspakketten uitkomen kan ik dat altijd nog aanpassen :)
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Die kavels worden boerderijen, heb ze er nu gewoon ongeveer neer gelegd dus misschien draaien ze nog. Ligt er maar net aan wat me het beste uit komt.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld

Als je de grijze bergen op de achtergrond van de eerste screen bedoeld, die heb ik zelf gemaakt. En bij de boerderij zit een bruin heuveltje, die heb ik ook zelf gemaakt :) Is gewoon te maken met de heuvel tool en dan de transparantie laag zetten zodat het echt heuvels worden en niet van die piekige bergen.

Ben gewoon begonnen met een platte wereldkaart hoogte 300.

Weergave- en sorteeropties

Plaats reactie