Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
DreaSims
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 05 jun 2011, 13:25

in spel bewerken lukt niet

Ik heb dus een wereld gemaakt in deze tool maar als ik dan op bewerken in het spel klik dan opent alleen het startprogramma van de sims. Hij gaat niet verder. Als ik dan op de start knop drukt start ie normaal op, maar kan ik de wereld niet bewerken die ik net heb gebouwd.

Iemand een oplossing of zit iemand met hetzelfde probleem?
Ik heb de sims tot en met supersnelle accessoires..
Gebruikersavatar
Bakie
Oplichter Oplichter
Berichten:
1269
Lid geworden op:
ma 28 dec 2009, 19:23

Re: in spel bewerken lukt niet

Heb je de laatste versie van CAW al geinstalleerd? Want er is sinds Levensweg er is, weer een update geweest.
Dus ik zou eerst dat even proberen als ik jou was.
Als je deze al hebt, weet ik zo 1,2,3 niet wat het probleem kan zijn. Is het wel ooit eerder gelukt om te bewerken via CAW?
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: in spel bewerken lukt niet

Het is dus eigenlijk dat die "snelkoppeling" van spel bewerken aan een verkeerd .exe bestand is gekoppeld. Je kan het beste CAW opnieuw installeren. Vergeet vooral niet je wereld(en) (C:\Users\'naam'\Documenten\Electronic Arts\De Sims 3 Creëer een Wereld-tool\UserToolData\Worlds) te kopiëren naar je persoonlijke map, of op je bureaublad. Na de deïnstallatie en de her-installatie kan je de map weer terugzetten.
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
DreaSims
Orgaandonor Orgaandonor
Berichten:
8
Lid geworden op:
zo 05 jun 2011, 13:25

Re: in spel bewerken lukt niet

okee, net opnieuw gedownload en geinstalleerd maar hij doet het nog steeds niet..

ook kan ik niet downloaden van de Store, het komt niet in mijn startprogramma te staan..
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: in spel bewerken lukt niet

Ik zou gewoon even alles eraf gooien en dan alles er weer op zetten. Ik kon ook niet in spel bewerken via CAW, en opnieuw installeren van CAW werkte verder ook niet. Nu heb ik vandaag alles van de sims eraf gegooid en er weer opnieuw opgezet incl. CAW, en nu werkt het ineens allemaal weer wel :D

Natuurlijk wel de wereld waar je mee bezig bent even ergens anders ook opslaan, zodat je die niet kwijt raakt.

Weergave- en sorteeropties