Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

17 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Oahu (Hawai) by Jasumi

Ik heb een wereld gevonden op de Sims 3 US community die ik jullie niet wou laten missen! Net als Setra, waar ik overigens ook een groot fan van ben, is hij helaas nog niet uit, maar wordt er wel druk aan gewerkt.

Oahu is een hawaiiaanse buurt die gecreeërd wordt door Jasumi. Ze heeft de buurt in 4 delen gesplitst: Het grote centrum, de rijstvelden met hutten, een resort-gedeelte en een voorstad. In de stad is veel natuur en de maakster gaat zelfs proberen een vulkaan te maken. Wat ik wel jammer vind is dat er volgens mij heel veel downloads inzitten, niet zo zeer in de huizen (ik heb eigenlijk nog niet eens huizen gezien op de plaatjes, meer grote appartementen), maar vooral als decoratie van de buurt.

Zie hier een paar leuke screens! Onderaan dit bericht staat een link naar het topic van Jasumi, daar staan nog meer foto's!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Hier kun je naar het topic gaan! (Stel wel even je taal in op United States)
http://forum.thesims3.com/jforum/posts/list/354471.page

Laatst gewijzigd door Mikese op di 10 mei 2011, 17:04, 3 keer totaal gewijzigd.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simmielove
Peuterdynamo Peuterdynamo
Berichten:
14312
Lid geworden op:
wo 17 feb 2010, 14:14

Re: Oahu (Hawai) by Jasumi

Wauwie!

Zou de maakster niet ergens kunnen vermelden welke downloads ze gebruikt? (of heeft ze dat al ergens gedaan?)
Afbeelding
Afscheid nemen wordt telkens moeilijker~
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.” - Harvey Dent in The Dark Knight
Klik hier voor mijn site met boekenrecensies
Gebruikersavatar
Maxime.
Groentehakker Groentehakker
Berichten:
180
Lid geworden op:
vr 29 apr 2011, 15:46

Re: Oahu (Hawai) by Jasumi

Ik heb onvoldoende priviléges? Ondanks dat ik hem op US heb staan en de link toen gekopieërd heb? :?

Edit: Opgelost! Super wereld, kan niet wachten tot hij inde uitwisseling staat! Is er een datum?
Gebruikersavatar
o0simsfreak0o
Kruisfokker wezen-robot Kruisfokker wezen-robot
Berichten:
7316
Lid geworden op:
di 28 jul 2009, 20:25

Re: Oahu (Hawai) by Jasumi

leuk! ;D

en volgens mij hoef je die deco niet te downloaden aangezien het deco is voor CAW dus als het goed is krijg je die deco van de buurt er gewoon bij

tis iig wel een mooie wereld :3
Afbeelding
(っˆ•ˆ)っ
Gebruikersavatar
Mikese
Gentherapeut Gentherapeut
Berichten:
1883
Lid geworden op:
za 16 okt 2010, 22:56

Re: Oahu (Hawai) by Jasumi

De maakster heeft niet verteld welke download ze heeft gebruikt, maar misschien dat simsfreak even wil uitleggen wat ie bedoeld met CAW ofzoiets? Ze zei wel dat er een paar bruggen inzaten die je wel moest downloaden ofzo, omdat anders de routes niet meer kloppen!

Verder heeft Jasumi gezegd de wereld klaar te willen hebben voor Sims 3 Levensweg uitkomt!
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties