Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

9 berichten • Pagina 1 van 1

Maybe
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
vr 29 okt 2010, 11:28

Hide-out

Dit weekend ga ik waarschijnlijk beginnen met het bouwen van een wereld (tenminste wanneer dat lukt met mijn oude laptop). Ik heb het op papier redelijk uitgetekend en hoop dat het een beetje lukt met CAW. De werknaam zal Hide-out zijn en de wereld zal drie woonkernen krijgen, waarvan één de stad is met Clubs, Appartementen, Hoge gebouwen, herenhuizen en rijtjeshuizen, er komt een havenplaatsje met boten, visserhuisjes en strandhuizen en een dorpje met een kerk, bungalows en vrijstaande woningen.
Bij alle drie de wooneenheden zullen natuurlijk openbare gebouwen komen, maar ik vroeg me af nadat ik allerlei tutorials bekeken heb welke openbare gebouwen je zelf kan bouwen en welke niet (die koepel en het stadium bijvoorbeeld wat kun je daar zelf mee doen?)?
Kan je ook de appartementen wanneer je die zelf bouwt (met de buydebug methode) van de buitenkant ook een andere look kan geven of is het dan alleen de indeling aan de binnenkant?
Kan een brug alleen over water heen of ook over een andere weg?

Wanneer ik de contouren klaar heb voor deze wereld zal ik zeker proberen wat afbeeldingen te plaatsen en ook dan zijn alle tips en hulp natuurlijk welkom.
Gebruikersavatar
SunShineMimi
Mest analist Mest analist
Berichten:
719
Lid geworden op:
za 02 okt 2010, 16:34

Re: Hide-out

klinkt erg leuk en ben zeer benieuwd naar het resultaat ervan. Zelf weet ik niet welke openbare gebouwen je kun bewerken ofzo, ik zou het zelf graag ook willen weten aangezien ik ook bezig ben met een wereld..

Iig succes met je wereld
Afbeelding
Klik op de banner voor: I Don't Need You!
Maybe
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
vr 29 okt 2010, 11:28

Re: Hide-out

Helaas.. Ik ben vandaag bezig geweest om het basisspel en de tool te installeren, maar mijn oude laptop kan het niet aan. Ik zal de wereld op papier mogelijk nog verder ontwikkelen, maar zolang CAW niet compatibel is met de mac wordt er niets gebouwd ( of ik gooi sims eraf en ga met sims2 verder daar heb ik eigenlijk de hele collectie van compleet.) Ik vind bouwen nou eenmaal het leukste, dus sims 3 stopt voor mij voorlopig. (Gelukkig heb ik buitenleven niet gekocht ik heb hem vandaag in handen gehad). Wie weet komt er ooit een vervolg als de tool mac-compatibel is.
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Hide-out

Jammer dat je oude pc het toch niet aankan. Had erg leuk kunnen worden, dus hoop ook voor je dat EA er inderdaad voor gaat zorgen dat je CAW ook met de mac kan gebruiken.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Hide-out

je hebt een keus tussen een beperkt aantal gebouwen in de buydebug mode.

een brug over of onder een weg is mij echt nog nooit gelukt, maar ik heb wel ideën in mijn hoofd om dat te proberen, zoals twee heuveltjes en daar tussenin dan een brug ofzo en dat ej daaronder dan een huis hebt ofzo.. :S .. ik zal iets proberen..
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Maybe
Latrine schoonmaker Latrine schoonmaker
Berichten:
10
Lid geworden op:
vr 29 okt 2010, 11:28

Re: Hide-out

@Honnor. Iemand anders benaderen zou misschien wel kunnen (al is een wereld bouwen veel werk, dus ik zou daar niet graag iemand mee belasten), maar mij lijkt het lastig. Ik kan immers wel wat tekenenen maar ik heb geen idee of het werkt en terwijl je aan het bouwen bent zul je continu bij moeten stellen of iets anders (nieuws) moeten verzinnen... Het wordt afwachten en hopen dat EA een keer wakker wordt wat betreft de mac-gebruikers. Ik zal in ieder geval het forum zo af en toe in de gaten houden daar zal wel bericht komen en zal misschien al wel eens een huis bouwen of dergelijke.

Weergave- en sorteeropties