Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Gesloten

14 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Hulp nodig met mijn wereld.

Ik ben op het moment bezig met mijn wereld, maar ik loop een beetje vast met wat ik wil :P
Vandaar dit topic...

Op het plaatje hieronder kan je zien wat ik heb. Helemaal onderin op dat grote losse eiland komt een boeren gemeenschap, allemaal boerderijtjes en eigenlijk alleen een supermarkt en wat parken enzo. Er komen nog bergen langs de rivier zodat de boeren gemeenschap echt afgesloten is van de grote stad.

Nou heb ik ook al een klein eilandje met 3 woonkavels voor wolkenkrabbers, 3 metro stations (vind het altijd zo stom in bridgeport dat ze met de taxi naar de metro gaan enz... Dat wil ik graag voorkomen door er veel te bouwen.), en een paar andere openbare kavels.

Het probleem is nu alleen de rest van de stad. Ik weet niet precies wat nou leuk is. Eigenlijk wil ik wolkenkrabbers en gewone stadshuizen door elkaar zetten maar ergens denk ik ook dat dat misschien heel raar staat.

Dus nou vraag ik me af wat jullie zouden doen. :P Wolkenkrabbers en huizen door elkaar, of apart in verschillende delen van de stad zoals in bridgeport?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Hulp nodig met mijn wereld.

Is het wel handig om wolkenkrabbers en gewone huizen door elkaar te doen? volgens mij wordt dat heel raar... ik zou verschillende delen maken. Bijvoorbeeld de wolkenkrabbers aan de kust en dan de gewone huizen op een andere plek, maar dat is mijn mening ^^
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Hulp nodig met mijn wereld.

Ik heb even met streetview door verschillende plaatsen in nederland gekeken, en ik denk dat ik de halve wolkenkrabbers (die rechthoekige) wel zo af en toe tussen gewone huizen zet. Maar dat de echte wolkenkrabbers en clubs in de wolkenkrabbers toch een beetje gecentreerd bij elkaar moeten.

Denk dat het er raar uit zal zien als ik hoog en laag echt door elkaar heen zet, zoals mich ook al zegt.

Maar iig bedankt voor de reacties heeft me wel echt geholpen. :)
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Hulp nodig met mijn wereld.

Afbeelding

Ik heb het nu zo gedaan. Is dat leuk denken jullie? Die huizen dat zijn kleine stads huisjes, dus geen huizen die je in een buitenwijk ofzo zal vinden.

Natuurlijk zijn dat nog niet alle flats, maar dit is wat ik tot nu toe heb gemaakt.
Gebruikersavatar
simcooper
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4840
Lid geworden op:
do 10 dec 2009, 15:33

Re: Hulp nodig met mijn wereld.

ik zou :
int midden de hoogste flats en dan steeds laager dat je zeg maar beetje af bouwt zo zie je niet opeens als je de stad in rijd een hoge flat met daarnaast een klein knus huisje xd
x_X
Gebruikersavatar
Mich.....
Mest analist Mest analist
Berichten:
725
Lid geworden op:
ma 28 jun 2010, 16:22

Re: Hulp nodig met mijn wereld.

Neeeeee ik vind het er leuk uitzien zo :O die huisjes lekker vooraan (of achteraan?) en de flatgebouwen een beetje bij elkaar genomen. Dit kan heel wat leuks worden! Succes met bouwen verder..
''Faber est suae quisque fortunae''
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Hulp nodig met mijn wereld.

Heb nog even een vraagje :P

Nu is het in mn binnenstad zo dat ze geen taxi's meer gebruiken maar echt lopend naar de metro gaan en dan naar de metro die het dichtst bij de bestemming is en dan verder lopen.

Nou was dat niet mijn bedoeling in de buitenwijk. Maar ik zit te twijfelen of ik daar toch wel een of 2 metro's zou plaatsen zodat ze met die metro de stad in kunnen. Of zou ik de metro's daar gewoon weg laten dat ze rijdend naar de stad moeten vanuit de buitenwijken?
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Hulp nodig met mijn wereld.

wat je zelf wilt, wil je de aarde vervuilen door teveel benzine te gebruiken, of wil je wat zuiniger doen door met het openbaar vervoer te gaan? okee, dit slaat nergens op, maar ik vind een metrostation in een dorp ook een beetje nergens op slaan. It' s your choice! :D
.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties