Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

10 berichten • Pagina 1 van 1

Gebruikersavatar
Refurb
Man met de buit Man met de buit
Berichten:
1106
Lid geworden op:
zo 12 sep 2010, 19:57

Families in wereld?

Hallo,

Als je een wereld download van het internet, is het vaak al een bewoonde buurt met eigen gemaakte families door de maker. Maar als je in wereldtool op "Bewerken in Sims 3" klikt kun je geen families maken. Dit moet je dus doen nadat je de wereld hebt geïnstalleerd en opstart in de Sims, maar stel als je alle families daar hebt gemaakt hoe meot je dit dat uiteindelijk weer exporteren naar .sims3pack?

Alvast bedankt!
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Families in wereld?

Volgens mij zit het zo.

Je maakt gewoon in een buurt die je al geïnstalleerd hebt een huis met een familie erin. Vervolgens sla je dat huis op in en bibliotheek. En als je dan met CAW je wereld gaat bewerken in bewerken in spel, dan kan je dat huis met die familie in je buurt zetten.

En dan zou die familie ook mee moeten gaan met je stad als je die upload. Volgens mij doe je dat op die manier, maar ik weet het niet zeker.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Families in wereld?

Het kan niet!
Misschien later ALS CAW volledig in het spel word gezet... als dat eens gaat gebeuren..?!
.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties