Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

66 berichten • Pagina 3 van 4

Gebruikersavatar
ikkest
Kantoorslaaf Kantoorslaaf
Berichten:
337
Lid geworden op:
ma 24 jan 2011, 02:17

Re: Mijn nieuwe wereld.

Spelen met de transparantie van je verf. Op die manier kan je het beter in elkaar over laten lopen.

Ben er zelf ook geen ster in :P Maar het is wel mooier om het in elkaar over te laten lopen.
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Mijn nieuwe wereld.

^ja, daar onderaan als je gaat verven. "intensiteit aan ..." daar moet je mee schuiven, dan krijg je een betere overgang. 8-)
.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Mijn nieuwe wereld.

Ik heb besloten om echt een nieuwe wereld te maken, ik zat foto's te bekijken van mijn vakantie in Amerika vorig jaar en toen heb ik het dus besloten de appartementen blijven New York style natuurlijk en verder komen er ook een soort van geronoveerde buitenhuizen in, verder met ook nog een waterval en een leuk meertje waar dus de buitenhuizen bij staan
Het is een eiland met aan 2 kanten bergen en 2 kanten strand het bestaat eigenlijk uit meerdere eilanden met een klein stukje water er tussen waar over dus een brug staat


Afbeelding

een buitenhuis begin ervan

ik post later veel meer screens omdat dan meer huizen klaar zijn en het dus wat groter wordt

als iemand nog weet hoe je een buitenhuis goed kan maken zal ik het graag willen weten
Afbeelding
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Mijn nieuwe wereld. update pagina 5

Heeft iemand nog leuke ideeen voor franse 18e eeuwste stijl of daar downloads van het moet wel sims 3 pack zijn

Refurb:
heel simpel als je een weg wil maken dan druk je erop en maak je gewoon een weg]
maar er staat ook eigen weg creeren en zo kan je zelf de weg vormgeven als je daarmee klaar bent geef je nieuwe weg een naam bv: nieuwe weg 1
je gaat met je rechtermuisknop druk je op "nieuwe weg 1" dan op weg actief maken en je kan hem plaatsen als deze niet mooi of goed uitpakt naar jouw mening druk je weer met rechermuisknop op "nieuwe weg 1" en dan op bewerken.
Dan ben je klaar


Honnor:
ik zal wel even kijken
Afbeelding
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: Mijn nieuwe wereld. update pagina 5

kan je één grote pic laten zien van je "nieuwe" wereld? ik ben benieuwd... ;)

Okee koewl :p :V

Laatst gewijzigd door lenhofcreathings op za 19 feb 2011, 22:53, 1 keer totaal gewijzigd.

.................................................................>Afbeelding<.................................................................
Gebruikersavatar
djon black
Snode rechterhand Snode rechterhand
Berichten:
3067
Lid geworden op:
di 15 dec 2009, 08:14

Re: Mijn nieuwe wereld. update pagina 5

nieuwe update!
er zijn allemaal gebouwen/appartementen en clubs bijgekomen

Afbeelding

De stad

Afbeelding

het midden deel van de stad

Afbeelding

armzalig wijkje met stortplaatsen

Afbeelding

blik naar de waterval (op de foto kon ik de waterval niet zie, ik maak de foto's via bewerken in spel)

Afbeelding

vieuw van de stad vanaf een berg

Afbeelding

vieuw van de stad andere kant
Afbeelding

Weergave- en sorteeropties