Sims Nieuws

Sims Nieuws Forum

Je kunt gewoon niet zonder!

Plaats reactie

5 berichten • Pagina 1 van 1

Luc

2 vragen

Ik heb 2 vragen over creëren een wereld

1. Ik had een nieuwe weg gemaakt maar ik kan hem niet leerleggen hoe moet dat dan :?

2. Hoe moet je de bergen die bij sunsetvally of bridgeport in je stad leggen
Gebruikersavatar
Melanie
Aartsschurk Aartsschurk
Berichten:
4782
Lid geworden op:
zo 25 okt 2009, 18:36

Re: 2 vragen

Die kun je openen door op F1 te drukken volgens mij.
Wat ook helpt is wat tuts op youtube opzoeken, daar heb ik best veel van geleerd ;).
Afbeelding
Terug!
lenhofcreathings
Anonieme bron-manager Anonieme bron-manager
Berichten:
870
Lid geworden op:
wo 27 okt 2010, 17:27

Re: 2 vragen

vraag 1 is sim-pel ( :lol )

je hebt een nieuwe weg samengesteld, door op -aangepaste weg creeren - te drukken, dan heb je 'm een naam en een paar structuur plaatjes gegeven. Dan druk je op oke en dan zie je rechts in het witte vlak, onder -basisspelweg- jouw weg staan (alleen de naam). dan klik je met je rechter muisknop op de naam, je klikt op -weg actief maken- en je klikt ergens in je wereld om de weg te plaatsen! :thumbsup

vraag 2 is ook best makkelijk, alleen weet ik niet precies wat je bedoelt...dus schrijf ik maar een paar opties op..

-of je wilt echte bergen en heuvels maken, dat doe je met de terrein-bewerk tool. (terrein-terrein-verf-tool-vormgeven-berg/heuvel-ergens in je wereld klikken)

-of je wilt een wazig nep-landschap op de achtergrond (deze gebruik ik het meest :))
-je kiest een grote wereld en gaat maar op een klein stukje bouwen, de rest creer je bergen ofzo.. (zoals de sims-makers het ook doen), de rest verf je met een "route". (geel is geen bereik voor de camera, blauw is geen bereik voor sims) hier schilder je het terrein waar de camera niet mag komen geel mee (daar zie je in het spel niks van)

je kan dan ook nog kiezen voor een al klaargemaakte achtergrond. die vind je tussen de spelvoorwerpen met de namen: terrein - ver weg (terrainDistantSouth_1) otw, een hooggebergte landschap of terrainDistantSouth (terraindistantsouth_2)otw een laag rivier landschap je plaatst ze aan de randen van je wereld!

succes!!
.................................................................>Afbeelding<.................................................................

Weergave- en sorteeropties